Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Γυναίκα

Η μητρική της Gucci φιλοδοξεί να ξεπεράσει τα 10 δισ. ευρώ έσοδα ετησίως

Η εταιρεία ειδών πολυτελείας Kering SA ανακοίνωσε ότι θέτει φιλόδοξους στόχους ανάπτυξης ενώ καθορίζει τον ετήσιο στόχο για τα έσοδα στα 10 δισ. ευρώ για την φίρμα της Gucci.
 

Ο στόχος των εσόδων είναι αρκετά υψηλότερος από τα 6,2 δισ. ευρώ με τα οποία συνέβαλλε η Gucci στα συνολικά έσοδα της εταιρείας το 2017, τόνισε η Kering, η οποία δεν έδωσε χρονικό περιθώριο για τον στόχο των εσόδων.
 

Η Gucci έχει δει τις πωλήσεις της να ανακάμπτουν από το 2015 όταν και ανέλαβε creative director ο Alessandro Michele.
 

Ο ιταλικός οίκος μόδας επίσης δήλωσε ότι στοχεύει σε ανάπτυξη τουλάχιστον τη διπλάσια από αυτή της αγοράς και ότι στόχος είναι το περιθώριο των ΕΒΙΤ να διαμορφωθεί σε περισσότερο από 40% σε σχέση με το 34% το 2017.
 

Θέλει επίσης να τριπλασιάσει τα έσοδά της από το ηλεκτρονικό εμπόριο και να διατηρήσει τις κεφαλαιακές δαπάνες σε κάτω του 5% των εσόδων, σύμφωνα με την Kering.

Tags
Back to top button