Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Η μεγάλη αλλαγή του Facebook που θα «ξενερώσει» τους χρήστες του

Η Google συνηθίζει να βάζει διαφημίσεις σε YouTube video που έχουν μεγαλύτερη διάρκεια και φυσικά αυτό δεν αρέσει σε κανέναν. Αυτό όμως δεν έχει σημασία, καθώς και το Facebook ετοιμάζεται να κάνει το ίδιο.


Σύμφωνα με δημοσίευμα του Recode, το Facebook ανακοίνωσε πως θα ξεκινήσει η προβολή διαφημίσεων εν μέσω των video που ανεβαίνουν στο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο. Θα είναι δηλαδή κάτι σαν την τηλεόραση, όπου το πρόγραμμα διακόπτεται λόγω διαφημίσεων, αλλά αυτές θα είναι πολύ μικρότερης διάρκειας.

Όπως αναφέρει το Facebook, το νέο feature είναι ήδη διαθέσιμο, αλλά σε δοκιμαστική φάση. Αυτή τη στιγμή τα video ads δοκιμάζονται με μια μικρή ομάδα δημιουργών στις ΗΠΑ, όπου ο δημιουργός παίρνει το 55% των εσόδων και το Facebook το 45%.

Το Facebook προσπαθεί να βρει όλο και περισσότερους τρόπους προκειμένου να αξιοποιήσει τον τεράστιο αριθμό χρηστών του βγάζοντας ακόμη περισσότερα κέρδη. Μπορεί για τους χρήστες του Facebook, η νέα προσθήκη να είναι ενοχλητική, όμως για τους δημιουργούς περιεχομένου είναι μια ευκαιρία να κερδίσουν χρήματα.

Πηγή:


Tags
Back to top button