Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Η Ηellenic SeaWays σταματά την ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης - Σποράδων

Η απ΄ ευθείας σύνδεση με το ταχύπλοο FlyingCut 4 επί δύο χρόνια, δεν απέφερε τα προσδοκώμενα οικονομικά αποτελέσματα ενώ η προσπάθεια των τριών δημάρχων των Σποράδων, να πείσουν την εταιρεία να επανεξετάσει την απόφασή της να μην δρομολογήσει την απ΄ ευθείας σύνδεση με ταχύπλοο των τριών νησιών με τη Θεσσαλονίκη απέβη άκαρπη.

Οι δήμαρχοι Σκιάθου, Δημήτρης Πρεβεζάνος, Σκοπέλου, Χρήστος Βασιλούδης και Αλοννήσου, Πέτρος Βαφίνης, είχαν συνάντηση στον Πειραιά με τους εκπροσώπους της ακτοπλοϊκής εταιρείας και ζήτησαν την επαναλειτουργία της γραμμής, όπως είχε γίνει τα δύο τελευταία χρόνια.

Η «Ηellenic SeaWays» ήταν αρνητική στο αίτημα των δημάρχων, επικαλούμενη στοιχεία της εταιρείας, σύμφωνα με τα οποία, η απ΄ ευθείας σύνδεση με το ταχύπλοο FlyingCut 4 επί δύο χρόνια, δεν απέφερε τα προσδοκώμενα οικονομικά αποτελέσματα. 
Σχετική παρέμβαση, υπέρ της διατήρησης της γραμμής, έκανε και ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης.

Αξίζει να σημειωθεί, ότι τα δύο χρόνια που λειτούργησε η απ΄ ευθείας σύνδεση Θεσσαλονίκης-Σποράδων, διακινήθηκαν περισσότεροι από 120.000 επιβάτες και εξυπηρετήθηκαν οι κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, της Βόρειας Ελλάδας γενικότερα και οι Βαλκάνιοι τουρίστες, που δεν ήταν υποχρεωμένοι να φθάνουν στα τρία νησιά μέσω Βόλου.

Να σημειωθεί ότι η ίδια εταιρεία έχει δρομολογημένα στην γραμμή Βόλου-Σποράδων δικά της πλοία και ταχύπλοα, των οποίων το μεταφορικό έργο μειώθηκε κατά τη λειτουργία της γραμμής Θεσσαλονίκης-Σποράδων.

Tags
Back to top button