Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

H επερχόμενη αλλαγή στο Facebook - Τι ανακοίνωσε και επίσημα η Meta

To Facebook, που μετονομάζεται σε Meta γνωστοποίησε τη νέα αλλαγή στη δημοφιλή πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Η εν λόγω αλλαγή αφορά το σύστημα αναγνώρισης προσώπου που χρησιμοποιεί το Facebook.

Ειδικότερα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «τις επόμενες εβδομάδες θα καταργήσουμε το σύστημα αναγνώρισης προσώπου στο Facebook ως μέρος μιας γενικότερης κίνησης στην εταιρεία για τον περιορισμό της χρήσης της αναγνώρισης προσώπου στις υπηρεσίες μας».

Όπως συμπληρώνεται, τα άτομα που έχουν επιλέξει αναγνώριση προσώπου δεν θα αναγνωρίζονται πλέον αυτόματα στις φωτογραφίες και τα βίντεο».

Πριν λίγες μέρες, το Facebook «συστήθηκε» εκ νέου στο κοινό μέσω του «metaverse», ενός νέου διαδικτυακού κόσμου όπου χρήστες θα συνυπάρχουν και θα επικοινωνούν σε εικονικούς χώρους.

Επίσης, θα μπορούν να παίζουν και να εργάζονται.

«Από εδώ και στο εξής, θα είμαστε πρώτα στο metaverse, όχι στο Facebook. Αυτό σημαίνει ότι με την πάροδο του χρόνου, δεν θα χρειάζεστε λογαριασμό στο Facebook για να χρησιμοποιήσετε τις άλλες υπηρεσίες μας. Καθώς το νέο μας εμπορικό σήμα αρχίζει να εμφανίζεται στα προϊόντα μας, ελπίζω ότι οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο θα γνωρίσουν το εμπορικό σήμα Meta και το μέλλον που αντιπροσωπεύουμε» ανέφερε μεταξύ άλλων σε σχετική ανάρτησή του ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εταιρεία πλέον διευρύνει την εμβέλειά της σε τομείς όπως η εικονική πραγματικότητα.

Tags
Back to top button