Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Ελλάδα 1η στο Top 10 με τους ακριβότερους στόλους το 2017 (πίνακας)

Το 2016 ήταν μία ακόμη πολύ δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία. Οι ναύλοι ήταν χαμηλοί, ειδικά στα φορτηγά πλοία και στα containerships. Η ναυτιλιακή χρηματοδότηση δύσκολη με αποτέλεσμα εταιρείες να βάζουν λουκέτο, να ακυρώνουν ναυπηγικά προγράμματα ή να πηγαίνουν πιο πίσω χρονικά τις παραλαβές. Λόγω της κατάστασης μειώθηκε και η αξία των πλοίων και αυτό είχε αντίκτυπο στην συνολική αξία τα ου παγκόσμιου στόλου.

Ο ελληνικών συμφερόντων εμπορικός στόλος έχασε το 12% της αξίας όσο αφορά τα φορτηγά πλοία. Παρέμεινε όμως σύμφωνα με τα στοιχεία του «Vessel Value» για μία ακόμη χρονιά ο ακριβότερος το 2016 και συνεχίζει και τo 2017 με 84,07 δισεκατομμύρια δολάρια. Ακολουθεί σε αξία, με «διαφορά στήθους», ο γιαπωνέζικος με 80,1 δισεκατομμύρια. Στην τρίτη θέση είναι ο κινέζικος με 68,3 δισ. στην 4η της Σιγκαπούρης με 38 δισ. και στην 5η των ΗΠΑ με 34,4 δισ.

Τη 10άδα συμπληρώνουν ο γερμανικός στόλος με 31,5, της Νορβηγίας με 30,4 δισ., της νοτίου Κορέας με 21,2 δισ., της Δανίας με 19,4 και του Ηνωμένου Βασιλείου με 15,8.

Ο γερμανικός στόλος με τα φορτηγά πλοία έχασε το 30% της αξίας του μέσα στο 2016 και έπεσε από την τέταρτη θέση στην έκτη κυρίως λόγω της κρίσης στον κλάδο με τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Tags
Back to top button