Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Η ΕΕ επικυρώνει τους δασμούς στα κινέζικα ηλεκτρικά οχήματα - Η στάση της Ελλάδας

Η πρόθεση των στελεχών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να επιβάλλουν επιπλέον δασμούς κυρίως στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα είναι νόμος, πλέον. Στην ψηφοφορία που έγινε η απόφαση ελήφθη με σχετική πλειοψηφία, σύμφωνα με το 

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε η Ε.Ε. αναφέρονται τα εξής: «Σήμερα, η πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την επιβολή οριστικών αντισταθμιστικών δασμών στις εισαγωγές ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία (BEV) από την Κίνα έλαβε την απαραίτητη υποστήριξη από τα κράτη μέλη της Ε.Ε. για την υιοθέτηση δασμών».

Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υπερψήφισαν την απόφαση είναι οι (αλφαβητικά): Βουλγαρία, Γαλλία, Δανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Ιταλία, Λετονία, Λιθουανία, Ολλανδία και Πολωνία. οι οποίες εκπροσωπούν το 45,99% του συνολικού πληθυσμού της Ε.Ε.

Την απόφαση καταψήφισαν πέντε χώρες, οι (αλφαβητικά): Γερμανία, Μάλτα, Σλοβακία, Σλοβενία και Ουγγαρία, οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 22.65% του συνολικού πληθυσμού της Ε.Ε.

Τέλος, 12 χώρες απείχαν από την ψηφοφορία, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα. Οι υπόλοιπες 11 ήταν οι (αλφαβητικά): Αυστρία, Βέλγιο, Ισπανία, Κροατία, Κύπρος, Λουξεμβούργο, Πορτογαλία, Τσεχία, Ρουμανία, Σουηδία και Φινλανδία. οι οποίες αντιπροσωπεύουν το 31.3% του συνολικού πληθυσμού της Ε.Ε.

Η απόφαση της Κομισιόν να επιβάλλει επιπλέον δασμούς στα αμιγώς ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα και εισάγονται στη Γηραιά Ήπειρο έχει διχάσει τις χώρες της Ε.Ε.

Ήδη από τις πρώτες ημέρες που έγινε γνωστή η σχετικά πρόθεση, οι Γερμανοί είχαν εκφράσει την αντίρρησή τους στο μέτρο.

Οι γερμανικές εταιρείες όλο αυτό το διάστημα ασκούσαν πίεση στον Όλαφ Σόλτς, τον Γερμανό Καγκελάριο, να μην ψηφήσει υπέρ της απόφασης. Θυμίζουμε ότι η Γερμανία απείχε και από την πρώτη ψηφοφορία που έγινε τον περασμένο Ιούλιο (τρέχοντος έτους) η οποία δεν είχε δεσμευτική ισχύ.

Η ισπανική κυβέρνηση ανέφερε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει να επιδιώξει έναν συμβιβασμό με την Κίνα και υπενθύμισε ότι η χώρα της Ιβηρικής χερσονήσου είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός αυτοκινήτων στην Ε.Ε

Τα στελέχη των γερμανικών αυτοκινητοβιομηχανιών φοβούνται αντίποινα από το κινεζικό καθεστώς, καθώς μια τέτοια εξέλιξη θα επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις τους στην ασιατική χώρα και τις εμπορικές συναλλαγές τους με αυτή.

Στο πλευρό τους στέκονται και τα σωματεία εργαζομένων σε αυτές. Εκπρόσωπος του IG Metall, του ισχυρότερου συνδικάτου της Γερμανίας, δήλωσε σχετικά: «Λέμε ξεκάθαρα, οι δασμοί είναι η λάθος προσέγγιση, επειδή δεν θα βελτιώσουν την ανταγωνιστικότητα της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας».

Tags
Back to top button