Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Google και YouTube βάζουν τέλος στα έσοδα από διαφημίσεις στους αρνητές της κλιματικής αλλαγής

Η Google δε θα επιτρέπει πλέον σε διαφημιστές, εκδότες και YouTube creators να λαμβάνουν έσοδα από περιεχόμενο το οποίο αρνείται την ύπαρξη της κλιματικής αλλαγής.

Η νέα πολιτική της εταιρίας πρακτικά προστατεύει τους διαφημιζόμενους από περιεχόμενο που έρχεται σε αντίθεση με κοινώς αποδεκτά επιστημονικά δεδομένα, συμπεριλαμβανομένων videos που ισχυρίζονται ότι η κλιματική αλλαγή είναι απάτη ή δεν αποδέχονται τον ανθρώπινο παράγοντα στην παγκόσμια υπερθέρμανση. Η νέα πολιτική θα τεθεί σε ισχύ από το Νοέμβριο.

Σήμερα ανακοινώνουμε μία νέα πολιτική monetization για τους διαφημιστές, τους εκδότες και τους YouTube creators η οποία θα απαγορεύει διαφημίσεις και έσοδα για περιεχόμενο το οποίο έρχεται σε αντίθεση με κοινώς αποδεκτά επιστημονικά στοιχεία γύρω από την ύπαρξη και τους λόγους της κλιματικής αλλαγής. Αυτό περιλαμβάνει περιεχόμενο που αναφέρεται στην κλιματική αλλαγή ως απάτη, ισχυρισμούς που αρνούνται τα μακροχρόνια στοιχεία που δείχνουν ότι το παγκόσμιο κλίμα θερμαίνεται και ισχυρισμούς που αρνούνται πως οι εκπομπές αερίων θερμοκηπίου από ανθρώπινη δραστηριότητα συμβάλλουν στην κλιματική αλλαγή.

Αξιολογώντας το περιεχόμενο σε σχέση με τη νέα πολιτική, θα δούμε προσεκτικά το γενικό πλαίσιο μέσα στο οποίο γίνονται αυτοί οι ισχυρισμοί, ξεχωρίζοντας μεταξύ τους περιεχόμενο το οποίο δηλώνει έναν ψευδή ισχυρισμό ως γεγονός και περιεχόμενο το οποίο αναφέρει ή συζητά αυτόν τον ισχυρισμό.

Οι διαφημίσεις θα συνεχίσουν να επιτρέπονται σε θέματα κλίματος όπως δημόσιες συζητήσεις στις πολιτικές του κλίματος, έρευνα και άλλα. Το YouTube θα βασίσει την κρίση του σε αξιόπιστες και επίσημες πηγές, όπως την Διακυβερνητική Επιτροπή για την Αλλαγή του Κλίματος των Ηνωμένων Εθνών.

Πρόκειται για τη δεύτερη μεγάλη δράση που λαμβάνει η Google εναντίον της παραπληροφόρησης μετά και το ban του YouTube σε περιεχόμενο παραπληροφόρησης γύρω από τα εμβόλια.

Tags
Back to top button