Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Google: Ετοιμάζει μεγάλη αλλαγή στον Chrome

H Google ετοιμάζεται να προσθέσει στον Chrome, τον πιο δημοφιλή browser τα τελευταία χρόνια, ένα χαρακτηριστικό που θα κάνει χαρούμενους πολλούς χρήστες και πολλά σάιτ… δυστυχισμένα.

Σύμφωνα με τη WSJ, το χαρακτηριστικό αυτό θα είναι ένας μηχανισμός μπλοκαρίσματος διαφημίσεων (ad blocker), θα είναι η προεπιλεγμένη ρύθμιση στον Chrome και κατά τα φαινόμενα θα εξαφανίσει πολλές διαφημίσεις που οι χρήστες υποστηρίζουν ότι διακόπτουν το σερφάρισμά τους στο διαδίκτυο.

Στο στόχαστρο του ad blocker θα μπουν αναδυόμενα διαφημιστικά παράθυρα και βίντεο που παίζουν αυτόματα, ενώ μια εκδοχή που εξετάζεται θα αποκλείει όλες τις διαφημίσεις, αν οι «απαγορευμένοι» τύποι εμφανίζονται σε έναν ιστοχώρο.

Αν και η Google αρνήθηκε να επιβεβαιώσει ή να διαψεύσει τις πληροφορίες, η εταιρεία συνεργάζεται με τη Συμμαχία για Καλύτερες Διαφημίσεις και τις εταιρείες, ώστε να αποτρέπεται η διατάραξη της εμπειρίας των χρηστών του διαδικτύου.

Tags
Back to top button