Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Γιατί οι πτήσεις διαρκούν περισσότερο από ότι τη δεκαετία του ’70;

Μπορεί να ακούγεται αρκετά παράδοξο αλλά, σε πολλές περιπτώσεις, τα σημερινά αεροπορικά ταξίδια είναι πιο αργά από ότι στη δεκαετία του ’70, παρά τις προόδους της αεροδυναμικής και του σχεδιασμού του κινητήρα τους, σύμφωνα με τη Daily Mail και το Business Insider.

Για παράδειγμα, μια συνεχόμενη πτήση από τη Νέα Υόρκη στο Χιούστον του Τέξας, διαρκεί σήμερα περίπου τρεις ώρες και 50 λεπτά. Ωστόσο, σύμφωνα με το Business Insider, η ίδια πτήση το 1973 θα διαρκούσε δύο ώρες και 37 λεπτά. Αντίστοιχα, η πτήση από το Λονδίνο στο Εδιμβούργο διαρκεί περίπου 10 λεπτά περισσότερο από ότι διαρκούσε στα μέσα της δεκαετίας του 1990, σύμφωνα με την Telegraph, όπως και αυτή από Μαδρίτη στη Βαρκελώνη που διαρκεί 20 λεπτά περισσότερο.

Όπως επισημαίνει το Business Insider, η κύρια αιτία της επιμήκυνσης της διάρκειας των ταξιδιών είναι το κόστος των καυσίμων. Οι αεροπορικές εταιρείες προτιμούν να μεγαλώσουν σε διάρκεια τις πτήσεις για να εξοικονομήσουν χρήματα. Η τιμές των καυσίμων έχουν πολλαπλασιαστεί σε σχέση με αυτές που ίσχυαν πριν μερικές δεκαετίες και είναι ο μεγαλύτερος «πονοκέφαλος» για τις αεροπορικές εταιρείες.

Το 2008, η Northwest Airlines δήλωσε ότι γλίτωσε περίπου 700 λίτρα καυσίμων σε μια πτήση από το Παρίσι προς τη Μινεάπολη όταν ο πιλότος μείωσε τη μέση ταχύτητα του αεροσκάφους από 542 μίλια/ώρα σε 532 μίλια/ώρα. Η μείωση της ταχύτητας αύξησε την διάρκεια της πτήσης κατά οκτώ μόλις λεπτά, αλλά η αεροπορική εταιρεία εξοικονόμησε σχεδόν 300 λίρες Αγγλίας.

Μια άλλη αεροπορική εταιρεία των ΗΠΑ, η Southwest, εκτιμά ότι εξοικονόμησε 21 εκατομμύρια λίρες προσθέτοντας από ένα έως τρία λεπτά σε κάθε πτήση.

Βέβαια τα καύσιμα δεν είναι ο μόνος λόγος επιμήκυνσης των πτήσεων. Στη σύγχρονη εποχή ο αριθμός των ταξιδιών για αναψυχή, για επαγγελματικούς ή άλλους λόγους αυξάνεται ραγδαία. Οι πτήσεις που πραγματοποιούνται κάθε μέρα είναι τόσες που δημιουργούν κυκλοφοριακή συμφόρηση στους αεροδιαδρόμους και στα αεροδρόμια.

Έτσι τα αεροπλάνα δεν ακολουθούν τη συντομότερη διαδρομή προς τον προορισμό τους, αλλά μια προκαθορισμένη πορεία που απαιτεί την κάλυψη μεγαλύτερης απόστασης. Επίσης η συμφόρηση σε κάποια αεροδρόμια προκαλεί καθυστερήσεις στην τροχοδρόμηση ή στη διαδικασία προσγείωσης.
 

Tags
Back to top button