Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Γιατί μέσα στα αεροπλάνα κάνει κρύο;

Ένας από τους κυριότερους παράγοντες που κάνουν το ταξίδι με το αεροπλάνο άβολο είναι το γεγονός πως ο αέρας είναι παγωμένος!

Μια αμερικανική μελέτη διαπίστωσε πως οι επιβάτες είναι πιο πιθανό να λιποθυμήσουν στον αέρα, σε σχέση με το έδαφος. 

Αυτό συμβαίνει λόγω της υποξίας, της ιατρικής κατάστασης που συμβαίνει στο σώμα όταν δεν λαμβάνει αρκετό οξυγόνο. 

H υποξία συμβαίνει σε υγιείς ανθρώπους όταν ανεβαίνουν σε μεγάλο υψόμετρο όπου προκαλείται η ασθένεια του υψόμετρου, με πιθανές θανάσιμες επιπλοκές το πνευμονικό οίδημα μεγάλου υψόμετρου, και το εγκεφαλικό οίδημα μεγάλου υψομέτρου.

Υποξία συμβαίνει επίσης σε υγιείς ανθρώπους όταν αυτοί εισπνεύσουν μείγματα αερίων με χαμηλή συγκέντρωση οξυγόνου, οι δύτες για παράδειγμα.

Έτσι, έχει παρατηρηθεί πως όσο πιο ψηλή είναι η θερμοκρασία στην καμπίνα τόσο πιο πιθανό είναι να αυξηθούν περαιτέρω οι πιθανότητες να λιποθυμήσουν! Φυσικά, η υπερθέρμανση ορίζεται διαφορετικά για τον καθένα, οπότε το πλήρωμα διατηρεί το εσωτερικό του αεροσκάφους σε χαμηλή θερμοκρασία, σε κάθε περίπτωση - πάντως κάτω από 32 βαθμούς είναι η standard θερμοκρασία.

Οι αεροπορικές εταιρείες προτιμούν να έχουν μια πιο... δροσερή καμπίνα παρά να αντιμετωπίσουν λιποθυμίες! Στα νέα αεροπλάνα όμως είναι πιο εύκολη η προσαρμογή μιας και είναι εξοπλισμένα με ανεπτυγμένους θερμοστάτες.
 

Tags
Back to top button