Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Γυναίκα

Γιατί μερικά παιδιά διαβάζουν περισσότερο;

Οι Cunningham και Stanovich (1997) ήταν οι πρώτοι που πρότειναν ότι η πρακτική είναι καίριας σημασίας για την ανάγνωση. Υπάρχουν ωστόσο τεράστιες ατομικές διαφορές μεταξύ των παιδιών σχετικά με τις συνήθειες ανάγνωσης.

Ενώ οι άπληστοι αναγνώστες μπορεί να διαβάζουν πάνω από 1,8 εκατομμύρια λέξεις το χρόνο, οι απρόθυμοι αναγνώστες διαβάζουν μόνο 8.000 λέξεις για την απόλαυσή τους.

Μια μελέτη που περιέλαβε πάνω από 11.000 7χρονα δίδυμα παιδιά διαπίστωσε ότι το πόσο καλά διαβάζουν τα παιδιά καθορίζει το το χρόνο διαβάσματος, και όχι το αντίστροφο.

Επιπλέον, οι συντάκτες της μελέτης -η οποία δημοσιεύθηκε στο Journal of Child Psychology and Psychiatry- διαπίστωσαν ότι το πόσο καλά διαβάζουν τα παιδιά είναι εξαιρετικά κληρονομικό, ενώ το πόσο διαβάζουν επηρεάζεται εξίσου από τα γονίδια και το περιβάλλον.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι το επίπεδο ικανότητας ανάγνωσης των παιδιών τροφοδοτεί το πόσο επιλέγουν να διαβάσουν και ότι, επομένως, τα παιδιά τείνουν να αποφεύγουν την ανάγνωση εάν δυσκολεύονται. Οι παρεμβάσεις θα πρέπει να επικεντρώνονται όχι μόνο στην προώθηση δεξιοτήτων ανάγνωσης αλλά και στην παροχή κινήτρων για ανάγνωση.

“Ήταν γνωστό ότι το πόσο κάνετε κάτι και το πόσο καλά το κάνετε δεν είναι άσχετα μεταξύ τους, αλλά αυτή η μελέτη φαίνεται να επιλύει το πρόβλημα του αυγού και της κότας”, δήλωσε η επικεφαλής συγγραφέας Dr. Elsje van Bergen, από το Vrije Universiteit Amsterdam, στην Ολλανδία.

Tags
Back to top button