Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Γιατί χαμηλώνει ο φωτισμός στο αεροπλάνο πριν την απογείωση και την προσγείωση;

Σίγουρα θα έχεις αναρωτηθεί και εσύ γιατί ενώ όταν μπαίνεις στο αεροπλάνο τα φώτα είναι όλα ανοιχτά, πριν την απογείωση και την προσγείωση πάντα χαμηλώνουν. Αν, λοιπόν, θεωρείς πως τα φώτα απλά κλείνουν για να… χαλαρώσεις, ένας πιλότος αποκαλύπτει τον πραγματικό λόγο που συμβαίνει αυτό.

Το να είναι σκοτεινή η καμπίνα είναι ουσιαστικά ένα προληπτικό μέτρο που λαμβάνεται σε περίπτωση ατυχήματος, σύμφωνα με τον Βρετανό πιλότο Patrick Smith, έτσι ώστε το μάτι μας να έχει συνηθίσει το σκοτάδι. «Ο χαμηλός φωτισμός κάνει τα μάτια σου να προσαρμοστούν στο σκοτάδι, έτσι ώστε να μην τυφλωθείς αν κάτι πάει στραβά και πέσει ξαφνικά όλο το σύστημα», αναφέρει εκείνος.

Ακόμη, το να μην σβήνουν τα φώτα πριν από την απογείωση και την προσγείωση έχει ως αποτέλεσμα να είναι πιο διακριτές οι πινακίδες έκτακτης ανάγκης, πράγμα που βοηθά τους επιβάτες να μην απροσανατολιστούν.

Να σημειωθεί, πως το ανθρώπινο μάτι χρειάζεται περίπου 10 λεπτά για να προσαρμοστεί στο σκοτάδι και γι’ αυτό ο χαμηλός φωτισμός βοηθά στο να εξοικονομηθεί πολύτιμος χρόνος σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. «Φανταστείτε να είστε σε ένα άγνωστο φωτεινό δωμάτιο γεμάτο με εμπόδια και όταν κάποιος σβήνει τα φώτα και σας ζητά να βγείτε γρήγορα», λέει με νόημα ο Smith και καταλαβαίνουμε τη σημασία αυτής της ενέργειας στο αεροσκάφος.

Tags
Back to top button