Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Φλώρινα: Φτιάχνει αεροσκάφη σε ένα υπόστεγο και τα στέλνει Αυστραλία

O Γιώργος Ηλιόπουλος δεν είναι ένας απλός λάτρης των αεροπλάνων. Κατασκευάζει ο ίδιος αεροσκάφη και τα πουλάει στην αγορά της Αυστραλίας.

Σε ένα υπόστεγο λίγο έξω από τη Φλώρινα έχει στήσει το «εργοστάσιό» του. «Τα αεροσκάφη που έχω φτιάξει όλα αυτά τα τελευταία χρόνια ανήκουν στην κατηγορία των υπερ-ελαφρών αεροσκαφών ή αλλιώς αεροσκαφών για χρήση σπορ ή ψυχαγωγίας. Αυτήν τη στιγμή κατασκευάζω ένα διθέσιο μοντέλο του "Άρχοντα", για πελάτες στην Αυστραλία», παραδέχθηκε μιλώντας στο ΑΠΕ ΜΠΕ.

Ο «Άρχοντας» είναι ένα μοναδικό, ειδικό στον κόσμο, μοντέλο που όμοιό του δεν υπάρχει. Η νέα έκδοσή του θα είναι διθέσια και όπως εξήγησε ο Γιώργος Ηλιόπουλος: «Τα έξοδα της έρευνας και της εξέλιξης τα πληρώνουν οι ίδιοι οι πελάτες, οι Αυστραλοί που έκαναν την παραγγελία».

Εφόσον όλες οι φάσεις κατασκευής και δοκιμών ολοκληρωθούν με επιτυχία, ο κατασκευαστής θα αποστείλει το αεροσκάφος σε μορφή «πακέτου» εξαρτημάτων προς συναρμολόγηση και το αεροσκάφος θα το μοντάρουν οι πελάτες.

Ο Γιώργος Ηλιόπουλος ξεκίνησε τη μελέτη των μηχανολογικών και λοιπών δεδομένων για τη δημιουργία αεροσκαφών στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και ολοκλήρωσε τη δημιουργία του πρώτου -πλήρως λειτουργικού και φτιαγμένου από ξύλο αεροσκάφους του- το 1994. Έκανε, όμως, το μεγάλο άλμα, όταν ετοίμασε το καινοτομικής σχεδίασης μοντέλο «Άρχων» μετά το 2000, τολμώντας κάτι διαφορετικό: τοποθέτησε την προπέλα στο πίσω μέρος κι έτσι αεροδυναμικά το αεροσκάφος δανείζεται στοιχεία από το σχεδιασμό γνωστών μαχητικών αεροσκαφών.
 

Tags
Back to top button