Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Πολιτισμός

Έτσι έκαναν τα οπτικά εφέ στο βουβό κινηματογράφο (φωτό)

Ο χρήστης του Reddit Auir2blaze έδειξε τον τρόπο που γινόντουσαν τα ειδικά εφέ στις ταινίες του βωβού κινηματογράφου.

Ο Harold Lloyd κρέμεται από ένα ρολόι στο Safety Last! (1923)

Όταν γυρίστηκε το Safety Last! (Μωρέ, Κουράγιο!, ο ελληνικός τίτλος), δεν ήταν εφικτό να εισάγουν ψεύτικο φόντο χρησιμοποιώντας πράσινη οθόνη, έτσι χρησιμοποίησαν ένα τέχνασμα της προοπτικής. Το σκηνικό στήθηκε στο κατάλληλο ύψος για το ανέβασμα του Lloyd, αλλά στην οροφή ενός κτιρίου στην απέναντι πλευρά του δρόμου. Όταν ο Lloyd ανέβηκε ψηλότερα, το σκηνικό στήθηκε σε πιο ψηλά κτίρια.

Ο Douglas Fairbanks κατεβαίνει ένα πανί στο The Black Pirate (1926)

Η μέθοδος για να επιτευχθή αυτή η σκηνή -που έχει αντιγραφεί πολλές φορές- ήταν μια ιδέα του αδερφού του Fairbanks, Robert, που ήταν μηχανικός. Η κάμερα και το πανί τοποθετήθηκαν στην ίδια γωνία. Το μαχαίρι του Fairbanks συνδέθηκε με μια κρυμμένη τροχαλία και ένα αντίβαρο. Έλικες αεροπλάνου χρησιμοποιήθηκαν για να κάνουν τα πανιά να φυσούν.

Τα μάτια της Colleen Moore στο Ella Cinders (1926)

Τα δύο μισά του προσώπου της κινηματογραφήθηκαν ξεχωριστά. Ένα κομμάτι γυαλιού, που ήταν το μισό βαμμένο μαύρο, τοποθετήθηκε μπροστά από την κάμερα, έτσι ώστε να καταγράφει μόνο η μία πλευρά του φιλμ. Το φιλμ τυλίχτηκες ξανά και άλλαξαν θέση στο γυαλί ώστε να κρύβει την άλλη πλευρά. Το κλειδί ήταν να αποφευχθεί η μετατόπιση είτε της κάμερας ή του προσώπου της Moore καθώς γύριζαν.

Ο Τσάρλι Τσάπλιν κάνει σκέιτ σε ένα κατάστημα στο Modern Times (1936)

Ένα καλό παράδειγμα της τεχνικής του να ζωγραφίζουν σε γυαλί ματ. Μέρος του παρασκηνίου ήταν ζωγραφισμένο σε ένα κομμάτι γυαλί, το οποίο τοποθετούνταν μπροστά από την κάμερα.

Ο Μπάστερ Κίτον περνάει από μια σπασμένη γέφυρα στο Sherlock Jr. (1924)

Ακόμη ένα ζωγραφισμένο γυαλί. Το κάτω μέρος του πλάνου ήταν μαύρο, ευθυγραμμισμένο με το πάνω μέρος της γέφυρας και ο Κίτον κινηματογραφήθηκε ενώ η γέφυρα ήταν άθικτη. Τα φορτηγά κινηματογραφήθηκαν ξεχωριστά με τμήμα της γέφυρας να έχει αφαιρεθεί. Αλλά επειδή μιλάμε για τον Κίτον, η τελευταία σκηνή δεν είναι τρικ, ο Κίτον όντως το έκανε αυτό.

Πηγή: 

Tags
Back to top button