Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης από το Facebook - Θα αναγνωρίζει αυτόματα τι θες να πουλήσεις και θα το κάνει

Ένα νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης θα εγκαινιάσει το Facebook, καθώς «θέλουμε να κάνουμε τα πάντα στην πλατφόρμα μας αντικείμενο αγοραπωλησίας», όπως δήλωσε ο Manohar Paluri, επικεφαλής του τμήματος Applied Computer Vision του Facebook.

«Universal product recognition model» λένε το χαρακτηριστικό που αναγνωρίζει αυτόματα τα καταναλωτικά αγαθά, από έπιπλα και αντικείμενα μόδας μέχρι αυτοκίνητα και άλλα πολλά.

Είναι το πρώτο βήμα για ένα μέλλον όπου τα προϊόντα σε κάθε εικόνα που ανεβαίνει στο κοινωνικό δίκτυο θα μπορούν να αναγνωρίζονται και να ψωνίζονται.

Η αναγνώριση προϊόντος είναι το πρώτο βήμα για το ηλεκτρονικό εμπόριο του μέλλοντος, όπου όλα θα μπορούν να πωλούνται και να αγοράζονται απ’ οποιονδήποτε και οπουδήποτε.

Ταυτοχρόνως, το Facebook εγκαινίασε ένα νέο χαρακτηριστικό, το Shops, που επιτρέπει σε μικρές επιχειρήσεις να φτιάχνουν «βιτρίνες» στο Facebook και το Instagram.

Ο νέος αλγόριθμος αναγνώρισης προϊόντων του κοινωνικού μέσου, το GrokNet, μπορεί να ταυτοποιεί δεκάδες χιλιάδες προϊόντα σε μία εικόνα, μεταξύ αυτών χρώματα, μεγέθη, ακόμα και λογότυπα εταιριών.

Το GrokNet δουλεύει ήδη στο Facebook Marketplace, μόνο που τώρα το εκπαίδευσαν με 100 εκατ. εικόνες ώστε να μπορεί να αναγνωρίζει τα πάντα...

Tags
Back to top button