Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Έρευνα: To Facebook παραβιάζει τους κανόνες προσωπικών δεδομένων

H γερμανική ομοσπονδιακή υπηρεσία Bundeskartellamt για την προστασία του υγιούς ανταγωνισμού, διενεργεί έρευνα, καθώς έχει υποψίες πως η Facebook Inc. ,  καταχράζεται την δεσπόζουσα θέση της στην κοινωνική δικτύωση.

Η έρευνα της  για την πιθανή παραβίαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας εκτιμάται ότι θα ολοκληρώσει εντός του 2017.Η Bundeskartellamt εξετάζει ήδη από το 2016 ις τυποψίες της ότι η εταιρεία παραβιάζοντας τους κανόνες προστασίας προσωπικών δεδομένων των μελών της, καταχράζεται την πιθανά δεσπόζουσα θέση της στην κοινωνική δικτύωση.

Συγκεκριμένα, εξετάζεται εάν το Facebook κατορθώνει να αποσπά, εκ θέσεως, υπερβολικά πολλά προσωπικά στοιχεία από τα μέλη του, αφού διαφορετικά τα καταδικάζει στην διαδικτυακή απομόνωση.

Έτσι, εξαναγκάζονται να συμφωνήσουν με όρους που δεν καταλαβαίνουν, ενώ η εταιρεία αποκτά διαρκώς στοιχεία που της επιτρέπουν να στέλνει διαφημίσεις στοχευμένα, δηλαδή ταιριάζοντας τις προτιμήσεις τους με τα δυνητικά επιθυμητά προϊόντα που πληρώνεται για να προωθήσει, συγκεντρώνοντας δισεκατομμύρια δολάρια.

To Facebook έχει δύο δισεκατομμύρια μέλη. Τα ετήσια έσοδά του ανήλθαν σε 27 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Bundeskartellamt φαίνεται να θεωρεί ότι το Facebook εκβιάζει κατά κάποιο τρόπο τους χρήστες. Εάν δεν συμφωνήσουν με όλους τους όρους παροχής της υπηρεσίας, καταδικάζονται σε κοινωνικό αποκλεισμό και με αυτό το όπλο η εταιρεία τελικά πετυχαίνει να αποσπάσει πρόσβαση σε ό,τι κάνουν online, εξηγούν δικηγορικοί κύκλοι στον βρετανικό Independent. 

Tags
Back to top button