Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Έρευνα απαντά: Ποιοι άνδρες προτιμούν τις γυναίκες με καμπύλες;

Ποιοι άνδρες προτιμούν τις γυναίκες με καμπύλες;

Βρετανοί επιστήμονες θέλησαν να απαντήσουν σε αυτό το ερώτημα και μελέτησαν τις προτιμήσεις μιας ομάδας απομακρυσμένων χωρικών στη Νικαράγουα. Χρησιμοποιήσαν την τηλεόραση ως εργαλείο, ώστε να δουν τη επίδραση έχει στο γούστο και στις επιλογές τους.

Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Journal of Personality and Social Psychology», με τους επιστήμονες να μελετούν 299 ανθρώπους, εκ των οποίων οι περίπου μισές γυναίκες, από επτά διαφορετικές φυλές της Νικαράγουα. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων με ηθοποιούς και μοντέλα, αλλάζει το γούστο των τηλεθεατών και τους αρέσουν οι πιο αδύνατες γυναίκες. Όσοι έχουν μηδενική πρόσβαση σε τηλεοράσεις ή άλλα μέσα, δεν έχουν το ίδιο γούστο.

Η διαδικασία είχε ως εξής: Τα μέλη των φυλών χωρίστηκαν σε δυο ομάδες. Η μια ομάδα παρακολουθούσε σαπουνόπερες, ταινίες δράσης, μουσικά βίντεο κ.α. Η δεύτερη δεν είχε καμία πρόσβαση σε τηλεόραση. Εκείνοι που συμμετείχαν στην πρώτη ομάδα, έδειξαν προτίμηση στις πιο λεπτές γυναίκες, με Δείκτη Μάζας σώματος 23, ενώ εκείνη που συμμετείχαν στη δεύτερη, είπαν πως βρίσκουν πιο ελκυστικά τα γυναικεία κορμιά με μέσο όρο Δείκτη Μάζας Σώματος 27.

Το πιο αξιοσημείωτο, ήταν πως η έκθεση για μια εβδομάδα σε αυτές τις εκπομπές, μετέβαλε αρκετά τις προτιμήσεις των συμμετεχόντων και άλλαξε τον σωματότυπο που θεωρούν ιδανικό. Στο τέλος της έρευνας, οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να βαθμολογήσουν από το 1 έως το 5 διάφορους σωματότυπους.

Τα αποτελέσματα πάντως θορύβησαν αρκετά τους επιστήμονες, αφού η συνεχής προβολή του λεπτού σωματότυπου από τα μέσα, μπορεί να προκαλέσει αρνητικά συναισθήματα στις υπόλοιπες γυναίκες, και μπορεί να τις οδηγήσει σε διατροφικές διαταραχές ή ακόμα και σε κατάθλιψη.
 

Tags
Back to top button