Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Έπιασαν επίπεδα ρεκόρ οι καταναλωτικές δαπάνες για περιεχόμενο και αξεσουάρ βιντεοπαιχνιδιών

Σε επίπεδα ρεκόρ κινήθηκαν οι καταναλωτικές δαπάνες για περιεχόμενο και αξεσουάρ βιντεοπαιχνιδιών τον Αύγουστο.

Σύμφωνα με σχετικά στοιχεία, οι συνολικές δαπάνες αυξήθηκαν 7% τον προηγούμενο μήνα σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Επίσης, από τις αρχές του έτους έως σήμερα, οι δαπάνες έχουν αυξηθεί 13% φθάνοντας στα 37,9 δισ. δολάρια, συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. 

Η αγορά βιντεοπαιχνιδιών αναδείχθηκε σε έναν από τους «κερδισμένους» κλάδους της πανδημίας.

Μάλιστα, οι δύο νέες κονσόλες που κυκλοφόρησαν στην αγορά πέρυσι τον χειμώνα, η Xbox Series X της Microsoft και η PlayStation 5 της Sony Group, συγκέντρωσαν τις προτιμήσεις των καταναλωτών, παρά το γεγονός ότι η προσφορά ήταν περιορισμένη λόγω των προβλημάτων στην παγκόσμια αλυσίδα τροφοδοσίας. 

Ενδεικτικά, η PlayStation 5 ήταν αυτή που απέφερε τα μεγαλύτερα έσοδα και 10 μήνες και παραμένει η πρώτη σε πωλήσεις πλατφόρμα PlayStation στην ιστορία.

Η Sony προβλέπει να πωλήσει περισσότερες από 14,8 εκατ. πλατφόρμες PlayStation 5 στη διάρκεια του τρέχοντος δημοσιονομικού έτους. Το πρώτο σε πωλήσεις παιχνίδι τον Αύγουστο ήταν το Madden NFL 22 της Electronic Arts και ακολούθησε το Ghost of Tsushima της Sony. 

Tags
Back to top button