Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εντοπίστηκαν τμήματα της καμπίνας της εμπορικής αμαξοστοιχίας στα Τέμπη

Στο Κουλούρι, όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών της Hellenic Train, βρέθηκαν τα τμήματα της καμπίνας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας και μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της τοπικής εφημερίδας ''Ελευθερία'', επρόκειτο χθες να «συναρμολογηθούν».

Ο εντοπισμός των τμημάτων της καμπίνας αποτελεί σημαντική πτυχή της έρευνας για τα αίτια της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, με δεδομένο ότι στο πρόσφατο πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) η επίμαχη καμπίνα φέρεται να έχει «εξαφανιστεί» μετά τη σύγκρουση, ενισχύοντας τη νεότερη εκδοχή ότι το «παράνομο φορτίο», το «άγνωστο καύσιμο, δε μεταφερόταν στα ανοιχτά βαγόνια με τις λαμαρίνες, αλλά είχε τοποθετηθεί στην «εξαφανισμένη» καμπίνα. Κατά τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, επίσης, από τη φωτιά που προκλήθηκε, λόγω του άγνωστου καυσίμου μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών, έχασαν τη ζωή τους 5 έως 8 επιβάτες, οι οποίοι κάηκαν, ενώ επιβίωσαν της σύγκρουσης.

«Πριν κοπεί θα έπρεπε κάποιος να είχε βγάλει φωτογραφίες»

Ο ειδικός πραγματογνώμονας Κώστας Λακαφώσης μίλησε στο MEGA για τη συγκεκριμένη αποκάλυψη, η οποία συνιστά αλλοίωση στοιχείων.

«Πριν κοπεί θα έπρεπε κάποιος να είχε βγάλει φωτογραφίες. Έχουμε όλο το υλικό και φωτογραφίες δεν υπάρχουν. Από το σημείο που είναι κομμένο θα μπορούσε κάποιος να πάρει χημικά δείγματα. Δεν έγινε σωστή έρευνα και καταγραφήΑν ψάχνουμε στοιχεία δύο χρόνια μετά, αλίμονο το τι ψάχνουμε να βρούμε. Το κομμάτι από το κόκπιτ είχε βρεθεί αλλά δεν είχε καταγραφεί».

Ο Παύλος Ασλανίδης για τη φωτογραφία ντοκουμέντο από τα Τέμπη

Ο Παύλος Ασλανίδης, πατέρας του Δημήτρη που έχασε τη ζωή στα Τέμπη, σχολίασε πως κάποια από τα κομμάτια που κόπηκαν δεν μεταφέρθηκαν καν στο Κουλούρι.

«Οι Αρχές πρέπει να μας απαντήσουν το πού έχουν πάει αυτά τα κομμάτια. Υπάρχουν και φωτογραφίες με ανθρώπους με γιλέκα, νύχτα, που συλλέγουν μεταλλικά αντικείμενα και φορτώνονται σε ένα ξύλινο κουτί και την επόμενη ημέρα αυτά έχουν εξαφανιστεί. Έχουμε κάνει αίτημα για το ποιοι ήταν και γιατί μάζευαν τα κομμάτια. Αυτά είναι στη δικογραφία. Από τον πρωθυπουργό περιμένουμε έργα και όχι λόγια».

 

 

 

 

 

 

Tags
Back to top button