Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Ενας στους δύο Ελληνες αγοράζει ταινίες και σειρές online -Τι επιλέγει να δει

Οι online ταινίες αποτελούν το πιο δημοφιλές είδος ψηφιακών προϊόντων στην Ελλάδα, σύμφωνα με την έρευνα των PayPal και SuperData, την οποία δημοσιεύει ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ).

Σύμφωνα με την έρευνα οι Ελληνες δεν αποτελούν εξαίρεση ανάμεσα στις αγορές της Ευρώπης, αλλά και του κόσμου. Σήμερα, το 72% των Ευρωπαίων προτιμά τις υπηρεσίες streaming από την αγορά ή το “κατέβασμα” (downloading) μιας ταινίας ή μιας σειράς (στην Ελλάδα το 67%).

Το ίδιο το video streaming ευθύνεται, πλέον, για πάνω από το μισό της παγκόσμιας κίνησης δεδομένων στο Internet.

Όπως δείχνει η έρευνα (Digital Goods Economy Survey), οι κινητήριες δυνάμεις για την αυξανόμενη δημοτικότητα της ψηφιακής ψυχαγωγίας είναι η ευκολία και η πρακτικότητα.

-Το 45% των Ελλήνων αγοράζει κινηματογραφικές ταινίες ή τηλεοπτικές σειρές ψηφιακά, αντί για τις “φυσικές” εκδόσεις τους, γιατί με αυτό τον τρόπο δεν είναι καν υποχρεωμένοι να βγουν από το σπίτι τους.

-Ένα ποσοστό 49% κάνει το ίδιο, επειδή δεν χρειάζεται να περιμένει για να δει το φιλμ ή τη σειρά της αρεσκείας του.

Όσον αφορά το πώς επιλέγουν οι Έλληνες την αγαπημένη τους πλατφόρμα streaming, ως πιο σημαντικός λόγος καταγράφεται η πληθώρα του διαθέσιμου περιεχομένου (60%). Ακολουθεί η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης μέσω PC (47%), καθώς επίσης το φιλικό interface (44%) και η πολύ καλή σχέση ποιότητας - τιμής (41%). 

Τι επιλέγουν

Το πλέον δημοφιλές κινηματογραφικό είδος video content στην Ελλάδα είναι η περιπέτεια (το 65% των ερωτηθέντων θεατών απόλαυσε ταινίες ή σειρές περιπέτειας σε διάστημα 3 μηνών). Ακολουθούν η κωμωδία (64%) και η επιστημονική φαντασία (46%). Στο μεταξύ, σύμφωνα με την έρευνα και κόντρα στα στερεότυπα, περίπου ανάλογος αριθμός ανδρών και γυναικών παρακολούθησε ταινίες τρόμου (31% και 29% αντίστοιχα). “

Tags
Back to top button