Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Ένα δισεκατομμύρια επισκέψεις είχε τον πρώτο χρόνο η πλατφόρμα της RYANAIR

Όλα πλέον γίνονται ηλεκτρονικά. Ολοένα και περισσότεροι είναι οι χρήστες  που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο , τις ιστοσελίδες και τις  ειδικές πλατφόρμες για να κάνουν τις δουλειές τους. 

Όπως ανακοίνωσε η Ryanair ,αεροπορική εταιρία  χαμηλού κόστους, οι επισκέψεις που έγιναν στην πλατφόρμα της από τον Απρίλιο 2017 έως τον  Μάρτιο 2018 ξεπέρασαν το 1 δισεκατομμύριο. 

Το νέο αυτό ρεκόρ του 1,000,000,000 (ιστοσελίδα και app μαζί) περιλαμβάνει μεγαλύτερο αριθμό επισκέψεων από την Lufthansa, τη  British Airways, την Air France, την KLM και την Iberia μαζί, και αποδεικνύει ότι η ιστοσελίδα και το app της Ryanair είναι από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για την αναζήτηση και την κράτηση των χαμηλότερων ναύλων, χάρις στη συνεχή επιτυχία του προγράμματος “Always Getting Better” που έχει ως στόχο την καλύτερη εμπειρία των επιβατών.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία  έγιναν περισσότερες επισκέψεις  από τις ιστοσελίδες  της Lufthansa, της British Airways, της Air France, της KLM και της Iberia μαζί. Περισσότερες από τη Gap, το Sky News, την Tesco & τη Victoria’s Secret.

‘Έξι φορές περισσότερες επισκέψεις από τη Man United, την ομάδα ποδοσφαίρου με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της παγκοσμίως. Σύμφωνα με τον μέσο όρο προκύπτει ότι υπάρχουν  22 επισκέψεις κάθε δευτερόλεπτο και οι  περισσότερες επισκέψεις κατά σειρά αγορών έγιναν  από το  Ηνωμένο Βασίλειο ,  από την  Ιταλία, την  Ισπανία, την  Γερμανία και την Ιρλανδία.

 

Tags
Back to top button