Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Έκλεισαν οι μπάρες σε όλους τους σταθμούς μετρό και ΗΣΑΠ

Στο σταθμό «Βικτώρια» ολοκληρώθηκε το κλείσιμο των πυλών στους σταθμούς αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ, δηλαδή τις γραμμές 1 (Ηλεκτρικός) και 2 και 3 (Μετρό).

Σύμφωνα, με τον ΟΑΣΑ, τη Δευτέρα, πρώτη μέρα του κλεισίματος των πυλών στο σταθμό «Βικτώρια» παρουσιάστηκε αύξηση των επικυρώσεων κατά 10.000, σε σύγκριση με μία εβδομάδα νωρίτερα (Δευτέρα 8 Απριλίου).

Παράλληλα, από το δεύτερο εξάμηνο του 2018, οπότε ξεκίνησε το εντατικό κλείσιμο των πυλών, οι επικυρώσεις και συνεπακόλουθα, τα έσοδα του ομίλου ΟΑΣΑ παρουσιάζουν ανοδική πορεία.

Είναι ενδεικτικό ότι τον Ιανουάριο του 2019 η αύξηση των εσόδων ανήλθε στο 19,4% και τον Φεβρουάριο στο 22%.

Το επόμενο διάστημα, ο οργανισμός, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του, σε συνεργασία με τον ανάδοχο του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, θα υλοποιήσει περαιτέρω βελτιωτικές ενέργειες. Για παράδειγμα, μετά τη μείωση του χρόνου έκδοσης των εισιτηρίων στα αυτόματα μηχανήματα, το επόμενο βήμα είναι η ανανέωση του μενού, με στόχο να καταστεί πιο εύχρηστο στο επιβατικό κοινό.

Tags
Back to top button