Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Eιδικός γραμματέας υπ. Εργασίας: Για το δυστύχημα στο μετρό Θεσσαλονίκης φταίνε… τα μνημόνια

Τις μνημονιακές υποχρεώσεις της χώρας, «υπέδειξε» ο ειδικός γραμματέας του υπουργείου Εργασίας Νάσος Ηλιόπουλος, ως «υπαίτιες» για το εργατικό δυστύχημα στο εργοτάξιο του μετρό Θεσσαλονίκης, όπου σκοτώθηκε ένας 50χρονος άντρας.

«Εξαιτίας της μνημονιακής υποχρέωσης του πέντε προς ένα, υπάρχει συνολική υποστελέχωση του Σώματος Επιθεωρητών Εργασίας. Η υπηρεσία χρειάζεται άμεσα ενίσχυση σε προσωπικό. Στο νέο οργανόγραμμα που επεξεργαζόμαστε προβλέπονται περισσότερες οργανικές θέσεις και μετατάξεις προσωπικού», δήλωσε στον Ελεύθερο Τύπο ο κύριος Ηλιόπουλος. Πάντως, ο ίδιος υπογράμμισε ότι ειδικά στα εργοτάξια του μετρό γίνονται συχνά έλεγχοι: «Μόνο πέρυσι έγιναν 30 έλεγχοι και επανέλεγχοι στα εργοτάξια του μετρό. Μάλιστα επιβλήθηκαν και πέντε πρόστιμα για ζητήματα υγείας και ασφάλειας», λέει.

Την ίδια ώρα, το Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, το Σωματείο Εργαζομένων στο μετρό και το Συνδικάτο Οικοδόμων καταγγέλλουν ελλιπή μέτρα προστασίας, ανεπαρκή εποπτεία και εργασία με εξαντλητικά ωράρια.

Tags
Back to top button