Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Εδραιώνεται η επανένωση της Κριμαίας με τη Ρωσία- Ανέγερση γιγάντιας γέφυρας για σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα (βίντεο)

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η 72ωρη επιχείρηση Ρώσων μηχανικών, με στόχο την τοποθέτηση μιας σιδηροδρομικής γέφυρας μήκους 227 μέτρων στις προβλήτες της Κριμαίας που βρίσκονται στον πορθμό του Κερτς, κάτι που θεωρείται ως «μοναδική επιχείρηση» στην παγκόσμια κατασκευή γεφυρών.

Το τόξο, το οποίο έχει μήκος 227 μέτρα και ύψος 45 μέτρα, συναρμολογήθηκε στη χερσόνησο του Κερτς. Την Κυριακή, οι κατασκευαστικές ομάδες άρχισαν να μεταφέρουν ολόκληρη την κατασκευή, η οποία ζυγίζει περισσότερους από 6.000 τόνους στο στενό του Κερτς, όπου θα εγκατασταθεί σε ειδικές προβλήτες ύψους 35 μέτρων και έτσι θα αποτελέσει μία από τις αψίδες της γέφυρας της Κριμαίας.

«Η ναυτιλιακή επιχείρηση που σχεδιάζεται στο έργο κατασκευής της γέφυρας της Κριμαίας είναι, χωρίς υπερβολή, μοναδική στον τομέα κατασκευής γεφυρών στον κόσμο», ανέφερε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος για τα έργα υποδομής της εταιρείας Stroygazmontazh που είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία, όπως ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων RIA.

Ολόκληρη η λειτουργία, η οποία περιλαμβάνει τη μεταφορά του τόξου, την ανύψωση και την τοποθέτησή του, έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει 72 ώρες, κατά τη διάρκεια των οποίων η κίνηση στον πορθμό θα ανασταλεί. Οι εργασίες ξεκίνησαν νωρίς την Κυριακή όταν η κατασκευή τοποθετήθηκε σε ειδικά πλωτά φράγματα.

Μέχρι το πρωί της Δευτέρας, η κατασκευή είχε ολοκληρωθεί κατά περίπου 5 χιλιόμετρα, μέσω μιας διαδρομής, κατά μήκος της οποίας βυθίστηκαν κάποιες βάσεις σε ορισμένα σημεία, για να επιτρέψουν στην πλωτή πλατφόρμα να περάσει.

Σε αυτό το σημείο οι μηχανικοί άρχισαν να συνδέουν σε αυτές καλώδια από τους γερανούς που θα ανυψώσουν την αψίδα πριν να τοποθετηθούν στη γέφυρα. Η διαδικασία ανύψωσης είναι αρκετά αργή, με ρυθμό μόλις 5 μέτρα ανά ώρα.

Αφού εγκατασταθεί το τόξο, θα επιτρέψει μια αμφίδρομη διαδρομή τρένων πάνω σε αυτή ενώ από κάτω θα μπορεί να γίνεται η πλοήγηση πλοίων στον πορθμό του Κερτς. Μια δεύτερη καμάρα για τις μηχανοκίνητες μετακινήσεις πρόκειται να εγκατασταθεί σε παρόμοια επιχείρηση αργότερα.

Μόλις τελειώσει, η Γέφυρα της Κριμαίας, μήκους 19 χιλιομέτρων θα γίνει μία από τις μεγαλύτερες της Ρωσίας και της Ευρώπης. Το φιλόδοξο έργο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων θα συνδέσει την Κριμαία με την Περιφέρεια Κρασνοντάρ στην ηπειρωτική Ρωσία, επιτρέποντας τη γρήγορη, αξιόπιστη και οικονομικά αποδοτική μεταφορά επιβατών, αγαθών και υπηρεσιών.

Η γέφυρα θα διαθέτει έναν αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων και έναν σιδηρόδρομο δύο λωρίδων και θα είναι σε θέση να παρέχει πρόσβαση σε έως και 40.000 άτομα και δεκάδες τρένα την ημέρα στη χερσόνησο πάνω από το στενό του Κερτς. Είναι προγραμματισμένο να ανοίξει μέχρι τα τέλη του 2018 και να τεθεί σε πλήρη λειτουργία έως το 2019.

Δείτε το βίντεο:

Tags
Back to top button