Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δύτες εξερεύνησαν βυθισμένο γερμανικό αεροσκάφος ανοιχτά της Κέας

Δύτες από την ομάδα «addicted2h2o» εξερεύνησαν βυθισμένο γερμανικό αεροσκάφος, ανοιχτά της Κέας. Οι δύτες που καταδύθηκαν ήταν οι Ερίκος Κρανιδιώτης και Στέλιος Σταματάκης, με χειριστή της βάρκας τον Μάριο Παπαβασιλείου.

Συγκεκριμένα το μεταγωγικό αεροσκάφος Ju-52, με αριθμό κατασκευής Werk #6590, βυθίστηκε το 1943, μετά από προσθαλάσσωση που πραγματοποίησε βορειοδυτικά της Κέας λόγω προβλημάτων τροφοδοσίας. Το γεγονός ότι οι έλικες του βυθισμένου αεροσκάφους είναι ανέπαφοι, συνηγορεί στην άποψη ότι κατά την προσθαλάσσωση του αεροσκάφους οι κινητήρες δεν λειτουργούσαν.

Δύτες έχουν σοβαρές ενδείξεις για την μυθική Ατλαντίδα

Το αεροσκάφος ανήκε στη πρώτη Σμηναρχία (I = Erste Gruppe) της Μεταγωγικής Πτέρυγας 4 (TG 4 = Transportgeschwader 4) η οποία είχε έδρα στο Καλαμάκι του Φαλήρου. Ο συγκεκριμένος τύπος αεροσκάφους χρησιμοποιήθηκε για να υποστηρίξει τις επιχειρήσεις του γερμανικού στρατού κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου. Στην Ελλάδα, τα αεροσκάφη αυτά συμμετείχαν στη μάχη της Κρήτης το 1941 και τη μάχη της Λέρου το 1943.

Το ναυάγιο του αεροσκάφους βρίσκεται στο βάθος των 65 μέτρων. Είναι ίσως το πιο “καλοδιατηρημένο” αεροπλάνο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου που έχει βρεθεί στις ελληνικές θάλασσες. Παραμένει άθικτό χωρίς να του λείπει κανένα μέρος και έχει τρεις κινητήρες, εκ των οποίων ο ρυγχαίος είναι γερμένος προς το βυθό αλλά παραμένει ακόμη ενωμένος με την άτρακτο τους αεροσκάφους. Το σκέπασμα της φρακτής βρίσκεται πεσμένο στο βυθό ακριβώς δίπλα από την αριστερή πλευρά της ατράκτου του αεροσκάφους.

Από τους επιβαίνοντες (δύο πιλότοι και ένας ασυρματιστής), στο Ju-52, ένας σκοτώθηκε και δυο τραυματίσθηκαν, όλοι οι υπόλοιποι μεταφέρθηκαν σώοι στην Αθήνα. Το μεταγωγικό αεροσκάφος Junker Ju 52 με μήκος 18,90 μέτρα, ύψος 5,54 μέτρα και βάρος 6.510 κιλά, μπορούσε να αναπτύξει μέγιστη ταχύτητα 290 χιλιομέτρων την ώρα και να μεταφέρει 18 πλήρως εξοπλισμένους στρατιώτες. Η αυτονομία του ήταν 1.200 χιλιόμετρα και έφερε ένα πολυβόλο MG 15 των 7,92 χιλιοστών με γεμιστήρες DT 15 των 75 σφαιρών.

Δείτε το βίντεο:

Tags
Back to top button