Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Δείτε τι συμβαίνει όταν τραβάτε το καζανάκι στα αεροπλάνα (βίντεο)

Τα πρώτα αεροπλάνα ήταν αρκετά μικρά σε μέγεθος και δεν μπορούσαν να πετάξουν μεγάλες πτήσεις, οπότε η τουαλέτα ήταν κάτι που κανείς δεν είχε σκεφτεί ως ανάγκη. Αργότερα, κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου, σε μεταγωγικά αεροσκάφη τοποθετήθηκαν οι πρώτες τουαλέτες, που δεν ήταν τίποτα άλλο από πρόχειρες τουαλέτες-κουβάδες. Το τι συνέβαινε στις αναταράξεις, μπορείς καθένας να το φανταστεί...

Η σύγχρονη τουαλέτα κενού του James Kemper δεν κατοχυρώθηκε με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας μέχρι την δεκαετία του '70, με την πρώτη εγκατεστημένη από τη Boeing το 1982. Πριν από αυτό, οι τουαλέτες αεροπλάνου ήταν δύσχρηστα κιβώτια που χρησιμοποιούσαν μεγάλες ποσότητες μπλε υγρού γνωστό ως Skykem και ήταν επιρρεπείς σε διαρροή. 

Η ιδανική συσκευή του Kemper χρησιμοποιεί λίγο υγρό, αλλά στηρίζεται σε μη κολλητική επικάλυψη και αναρρόφηση κενού για να απομακρύνει τα απόβλητα. Το παρακάτω βίντεο δείχνει πόσο αποτελεσματικά λειτουργεί το κενό.

Από τότε, δεν υπήρξαν πραγματικά δραματικές αλλαγές στην τεχνολογία τουαλέτας του αεροσκάφους. Το μόνο αξιοσημείωτο στοιχείο είναι ότι οι τουαλέτες στα 787 Dreamliners της Boeing κλείνουν αυτόματα τα καπάκια. Τι συμβαίνει όμως με όλα αυτά τα απόβλητα; Πέφτουν από τον ουρανό; 

«Δεν υπάρχει τρόπος να απορρίψουμε το περιεχόμενο των αποχωρητηρίων κατά τη διάρκεια μιας πτήσης», εξηγεί ο Πάτρικ Σμιθ, πιλότος και συγγραφέας του Cockpit Confidential, ένα βιβλίο για τα αεροπορικά ταξίδια. "Στο τέλος μιας πτήσης, το μπλε υγρό, μαζί με τις συνεισφορές σας σε αυτό, μεταφέρονται στο βυτίο ενός φορτηγού. 

Υπάρχει όμως μια λεπτομέρεια. Είναι αδύνατο να εκκενωθούν τα απόβλητα των επιβατών από ένα αεροσκάφος εκ προθέσεως, αλλά όχι κατά λάθος.

"Ένας άντρας στην Καλιφόρνια κέρδισε μια δίκη καθώς κομμάτια μπλε πάγου έπεσαν από ένα αεροπλάνο και έσπασαν τη γυάλινη οροφή το ιστιοφόρου του", πρόσθεσε ο κυβερνήτης Σμιθ. "Μια διαρροή, που προήλθε από το εξωτερικό εξάρτημα του ακροφυσίου της τουαλέτας, προκάλεσε αποστράγγιση η οποία πάγωσε και έπεσε ως γαλάζια νέον βόμβα πάγου. Ακόμα χειρότερα, ένα Boeing 727 κάποτε υπέστη αποκόλληση κινητήρα μετά την εισρόφηση δικών του κατεψυγμένων αποβλήτων τουαλέτας.

Tags
Back to top button