Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Δήλωση‑«βόμβα» του συνιδρυτή του Facebook: Καιρός να το διαλύσουμε - Τι θα αλλάξει

Ο Κρις Χιουζ, ο ένας εκ των συνιδρυτών του Facebook, τάχθηκε σήμερα υπέρ της διάσπασης του κολοσσού στα τρία, προειδοποιώντας τον διευθύνοντα σύμβουλό του Μαρκ Ζάκερμπεργκ, που τον κατηγορεί ότι θυσίασε την προστασία της ιδιωτικής ζωής προς όφελος των «κλικ».

«Είναι καιρός να διαλύσουμε το Facebook» σε μικρότερα κομμάτια, διαχωρίζοντας το μέσο κοινωνικής δικτύωσης, την πρωταρχική δραστηριότητά του από τις εφαρμογές Instagram και WhatsApp, έγραψε ο Κρις Χιουζ, ο συνιδρυτής του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, από το οποίο έχει αποχωρήσει, σε ένα μακροσκελές άρθρο που δημοσιεύτηκε σήμερα στους New York Times.

Το κείμενο συνοδεύεται από μία φωτογραφία όπου μπορεί να διακρίνει κανείς τους δύο άνδρες, σε νεαρή ηλικία, στο πανεπιστήμιο Χάρβαρντ το 2004, τη χρονιά που ξεκίνησε το Facebook.

Ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ «δημιούργησε ένα Λεβιάθαν που εξαλείφει το επιχειρηματικό πνεύμα και περιορίζει την επιλογή των καταναλωτών» υποστήριξε ο Χιουζ.

Ο αμερικανικός ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης, ο οποίος απέκτησε τις εφαρμογές Instagram και WhatsApp τα τελευταία χρόνια, προσελκύει 2,7 δισεκατομμύρια χρήστες στο σύνολο του δικτύου του. Ο όμιλος κατέγραψε κέρδη ύψους 2,43 δισεκατομμυρίων δολαρίων το πρώτο τρίμηνο.

Tags
Back to top button