Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Διαφήμιση - έπος με πρωταγωνίστρια τη Ζ.Σαπουντζάκη -«Τίποτα δεν αντέχει περισσότερο στο χρόνο» (βίντεο)

Η Ζωζώ Σαπουντζάκη είναι η βασίλισσα της νύχτας και επέστρεψε με μια διαφήμιση που σε χρόνο μηδέν έγινε viral στα social media.

Το όνομά της Ζωζώς Σαπουντζάκη είναι συνώνυμο της λάμψης, με την αρτίστα να παραμένει το ίδιο απαστράπτουσα όλα αυτά τα χρόνια. Δεν θα μπορούσε να υπάρξει καμιά άλλη περσόνα πιο κατάλληλη να πρωταγωνιστήσει σε μια διαφήμιση με κεντρικό μήνυμα «υπάρχει άραγε κάτι που να αντέχει στο χρόνο περισσότερο;».

Το σποτ αυτό της Vitex είναι ένα εξαίρετο παράδειγμα ευφυούς σεναρίου σε μια διαφήμιση και αναπάντεχης σύνδεσης ενός αναγνωρίσιμου προσώπου με ένα προϊόν που δύσκολα θα μπορούσε να διαφημίσει.

Το σποτάκι που έγινε viral στα social media

Στο σύντομο σποτ ένας άνδρας περιγράφει την αποτελεσματικότητα μιας βαφής εξωτερικού χώρου, μπροστά από κάποιον ελαιοχρωματιστή που το εφαρμόζει στον τοίχο. Όταν ο αφηγητής ολοκληρώνει με τη φράση «υπάρχει άραγε κάτι που να αντέχει περισσότερο;», ακούγεται ένα διακριτικό βήξιμο και το πλάνο ανοίγει παρουσιάζοντας την Ζωζώ Σαπουντζάκη με αστραφτερή τουαλέτα να κάθεται αναπαυτικά στον θρόνο της.

 

 

Tags
Back to top button