Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Brexit: Γιατί θα «βουλιάξει» η Μάγχη - Οι δυσοίωνες προβλέψεις για το Ντόβερ

Ουρές έως και 7.000 φορτηγών δεν αποκλείεται να σημειωθούν την 1η Ιανουαρίου του 2021 στο Ντόβερ, εξαιτίας του Brexit.

Τότε θα λήξει η μεταβατική περίοδος για τη Μεγάλη Βρετανία και την Ευρωπαϊκή Ένωση, κάτι που σημαίνει πως θα αλλάξει και το τελωνειακό καθεστώς. Εάν οι μεταφορείς δεν προετοιμαστούν κατάλληλα, τότε υπάρχει ο κίνδυνος χιλιάδες οχήματα να ακινητοποιούν στο Κανάλι της Μάγχης.

Κατά τη μεταβατική περίοδο, η Μεγάλη Βρετανία παραμένει στο καθεστώς της ενιαίας αγοράς και της τελωνειακής ένωσης της ΕΕ, επιτρέποντας έτσι την απρόσκοπτη διεξαγωγή του διμερούς εμπορίου. Αυτό, ωστόσο, θα λάβει τέλος στις 31 Δεκεμβρίου του 2020. 

Η περίπτωση επέκτασης της μεταβατικής περιόδου έχει αποκλειστεί από την κυβέρνηση του Μπόρις Τζόνσον.

Σε επιστολή του προς επιχειρήσεις του κλάδου, ο υπουργός Προεδρίας Μάικλ Γκόουβ περιγράφει «το προφανές χειρότερο δυνατό σενάριο» και το σχεδιασμό που απαιτείται, προειδοποιώντας ότι με σημερινούς υπολογισμούς το 30%-50% των οχημάτων δεν θα είναι έτοιμα την 1η Ιανουαρίου για το νέο καθεστώς, γεγονός που θα μειώσει την κίνηση από τη Γαλλία προς τη Μεγάλη Βρετανία στο 60% έως 80%.

«Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να οδηγήσει σε ουρές έως και 7.000 οχημάτων και καθυστερήσεις, οι οποίες πιθανόν να φθάνουν και τις δύο ημέρες», προειδοποίησε μεταξύ άλλων ο Βρετανός υπουργός.
 

Tags
Back to top button