Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Βίντεο: Με νέα μηχανήματα εξοπλίστηκε ο ΟΛΘ

Με νέο μηχανολογικό εξοπλισμό εξοπλίστηκε ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρέλαβε και θέτει σήμερα σε λειτουργία 12 οχήματα στοιβασίας και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, επένδυση που ξεπερνά τα 8,5 εκατομμύρια ευρώ, 7 ζεύγη trailers και 5 άρπαγες εμπορευματοκιβωτίων. Ο νέος μηχανολογικός εξοπλισμός αποκτήθηκε στο πλαίσιο των επενδύσεων σε εξοπλισμό που έχει ανακοινώσει η ΟΛΘ ΑΕ, μετά την απόκτηση του πλειοψηφικού ποσοστού 67% των μετοχών της εταιρείας από το νέο επενδυτικό σχήμα. Συνολικά η νέα επένδυση ξεπερνά τα 10 εκατομμύρια.

Ο Πρόεδρος Δ.Σ. και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., Σωτήριος Θεοφάνης τόνισε σε σημερινή εκδήλωση, όπου τελέστηκε και αγιασμός ότι «είναι μία πολύ σημαδιακή μέρα για την εταιρεία μας και για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Παραλάβαμε επίσημα και θέτουμε σήμερα μετά τον αγιασμό σε λειτουργία 12 οχήματα στοιβασίας και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία έχουν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό σε σχέση με τα προηγούμενα».

Τα νέα μηχανήματα έχουν την δυνατότητα να στοιβάζουν τρία εμπορευματοκιβώτια καθ΄ύψος αντί των δύο.

Όπως τόνισε ο κ. Θεοφάνης πρόκειται για την πρώτη φάση αναβάθμισης του λιμανιού. «Πήραμε την πρωτοβουλία να το κάνουμε γιατί είχαμε απόλυτη ανάγκη να διατηρήσουμε και να αυξήσουμε το επίπεδο εξυπηρέτησης του λιμανιού. Είμαστε το ίδιο αποφασισμένοι και συνεπείς στο να υλοποιήσουμε έγκαιρα τις υποχρεωτικές επενδύσεις και να κάνουμε όλοι, εργαζόμενοι και διοικητική ομάδα, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ένα πρότυπο λιμάνι στην βαλκανική, νοτιοανατολική Μεσόγειο και στην Ευρώπη γενικότερα», σημείωσε ο ίδιος.

Στόχος της διοίκησης είναι να προσθέσει στον στόλο της έναν ελαστιχοφόρο γερανό ενώ σύμφωνα με τον κ. Θεοφάνη θα γίνει διαγωνισμός για την προμήθεια δύο γερανογεφυρών, που θα αντικαταστήσουν δύο παλιές.

Τέλος, ο κ. Θεοφάνης τόνισε ότι «θα επικαιροποιήσουμε σύντομα την μελέτη του έκτου προβλήτα, στην συνέχεια θα εγκρίνουμε την σχετική μελέτη και θα προχωρήσουμε στον διαγωνισμό το συντομότερον δυνατόν. Εκτιμούμε και είναι πρόθεσή μας, τον Σεπτέμβρη να υπάρχει εργολάβος για το μεγάλο έργο».

Υπενθυμίζετα ότι στις 18 Μαρτίου 2019, με επιστολή που απέστειλε η Διοίκηση της εταιρείας προς τα αρμόδια Υπουργεία, επιβεβαίωσε την πρόθεσή της, να ξεκινήσει τις εργασίες σχετικά με τις Πρώτες Υποχρεωτικές Επενδύσεις, σύμφωνα με όσα ορίζονται στη Σύμβαση Παραχώρησης μεταξύ του Ελληνικού Δημοσίου και της ΟΛΘ Α.Ε.

Εντός της πρώτης Επενδυτικής Περιόδου, η ΟΛΘ Α.Ε. θα πραγματοποιήσει Υποχρεωτικές Επενδύσεις, ύψους 180 εκατομμυρίων ευρώ, που περιλαμβάνουν τις παρακάτω επιμέρους επενδύσεις:

-Επέκταση της λιμενικής υποδομής του 6ου προβλήτα και συγκεκριμένα:

-Κατασκευή νέου πρόσθετου κρηπιδώματος μήκους τουλάχιστον 440 μέτρων, εκ των οποίων τουλάχιστον τα 400 μέτρα πρέπει να έχουν ωφέλιμο βάθος -16,5μ. τουλάχιστον.

-Κατασκευή πρόσθετης χερσαίας ζώνης, πλάτους τουλάχιστον 300 μέτρων, κατά μήκους του παραπάνω νέου κρηπιδώματος.

-Κατασκευή όλων των συμπληρωματικών έργων υποδομής που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της πλήρους λειτουργικότητας του νέου κρηπιδώματος και της αντίστοιχης χερσαίας ζώνης.

-Προμήθεια εξοπλισμού του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων και του Σταθμού Χύδην Φορτίου, στον 6ο Προβλήτα.

-Επενδύσεις γενικής ανάπτυξης λιμένα, περιλαμβανομένων των Έργων Αποκατάστασης του Κτιρίου του Παλαιού Τελωνείου.

Δείτε βίντεο:

Tags
Back to top button