Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Bill Gates: «Να προσαρμοστείτε στην εικονική πραγματικότητα - Με βίντεο μπορείτε να δείτε τα πάντα»

Την περασμένη εβδομάδα, ο συνιδρυτής της Microsoft, Bill Gates, απάντησε ζωντανά από το LinkedIn σε ερωτήσεις σχετικά με το κορωνοϊό, ενώ εξέφρασε την εκτίμησή του για το τι θα συμβεί  στη ζωή μας στους επόμενους μήνες και τα επόμενα χρόνια και κάλεσε σε προσαρμογή στο νέο... εικονικό κόσμο.

Μιλώντας με τον επικεφαλής συντάκτη της LinkedIn Daniel Roth, ο Gates δήλωσε ότι πολλά πράγματα θα επανέλθουν στο φυσιολογικό ενώ άλλα στην καθημερινή ζωή θα έχουν αλλάξει για πάντα.

Ο Γκέιτς δήλωσε ότι πιστεύει ότι οι Η.Π.Α. θα μπορούσαν να αρχίσουν να επιστρέφουν στην κανονικότητα στις αρχές Ιουνίου, αν τα πράγματα πάνε καλά, περιγράφοντας αυτό το «άνοιγμα» περισσότερο σαν ένα «ημι-κανονικό» παρά μια επιστροφή σε αυτό που πολλοί είναι συνηθισμένοι. «Δεν θα επιστρέψουμε στις μεγάλες δημόσιες συγκεντρώσεις ή ακόμα στην κανονική λειτουργία ενός εστιατορίου», λέει ο Gates.

«Νομίζω ότι πράγματα όπως η λειτουργία εργοστασίων, η κατασκευή, η επιστροφή στο σχολείο - αυτά τα πράγματα μπορούν να γίνουν». Όσον αφορά άλλους κλάδους όπως η τα ταξίδια και ο τουρισμός, οι αθλητικές εκδηλώσεις ή ακόμα ο κλάδος των ακινήτων ο Gates πιστεύει ότι θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να ανακάμψουν. «Θα θέλουν οι άνθρωποι να πάνε και να ταξιδέψουν;» διερωτήθηκε.

«Θα θέλουν να πάνε σε εστιατόρια; Θα σκεφτούν ακόμη,  και το αν η αγορά ενός καινούργιου σπιτιού είναι η κατάλληλη κίνηση. Έτσι, ακόμα και όταν η κυβέρνηση λέει ότι αυτές οι δραστηριότητες επανέρχοται, δεν μπορούμε να περιμένουμε ότι θα υπάρξει και η αντίστοιχη κίνηση εν μία νυκτί».

Οσον αφορά την παραγωγή εμβολίου για τον κορωνοϊό, ο Gates προβλέπει ότι είμαστε ακόμα 18 μήνες μακριά από αυτό, ενώ πιστεύει ότι η πανδημία του COVID-19 θα μας υποχρεώσει να προωθήσουμε το ψηφιακό μοντέλο.

«Υπάρχουν μερικά πράγματα, όπως τα επαγγελματικά ταξίδια, που αμφιβάλλω ότι θα επιστρέψουμε ποτέ», δήλωσε ο Γκέιτς. «Θέλω να πω, ότι θα εξακολουθούν να υπάρχουν επαγγελματικά ταξίδια, αλλά σε μικρότερο βαθμό. «Και άλλα πράγματα, λέει ο Gates, πιθανότατα θα αλλάξουν για πάντα».

Για παράδειγμα, παραπέμπει στη Microsoft και στο γεγονός ότι είχε πάει σε εικονικές συναντήσεις μετόχων ακόμη και πριν από την εκδήλωση της πανδημίας. Όπως πολλές άλλες εταιρείες αρχίζουν να ακολουθούν αυτό το μοντέλο, λέει ο Gates, ενώ αμφιβάλλει ότι θα θέλουν να επιστρέψουν στις προσωπικές συναντήσεις των μετόχων. Ο Gates λέει επίσης ότι καθώς νέες καινοτομίες λογισμικού αναδύονται, τα πράγματα θα συνεχίσουν να αλλάζουν. «Τι είναι ένα εικονικό δικαστήριο;» ρώτησε. «Τι είναι ένας εικονικός νομοθέτης;  Με κάποιο τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε κάτι που είναι στην πραγματικότητα πιο αποτελεσματικό και καλύτερο από αυτό που υπήρχε πριν», σημείωσε.

Η προσαρμογή στην νέα πραγματικότητα

Έτσι, για παράδειγμα εάν είστε ιδιοκτήτης επιχείρησης, πώς μπορείτε να προσαρμόσετε τη νέα πραγματικότητα που περιγράφει ο Gates; «Για παράδειγμα, ας πούμε ότι έχετε ένα εστιατόριο. Μέχρι να μειωθούν οι περιορισμοί, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε μια ισχυρή υπηρεσία παραλαβής και παράδοσης. Σταματήστε να αναρωτηθείτε αν θέλετε να πάτε εκείνη τη διαδρομή. Δεν είναι πλέον μια επιλογή. Προς το παρόν, είναι παραλαβή και παράδοση ή κλείσιμο. Όμως, αντίθετα από το Field of Dreams, η δημιουργία της υπηρεσίας σας δεν σημαίνει ότι οι άνθρωποι θα έρθουν αυτόματα. Βεβαιωθείτε ότι έχετε προσαρμόσει τον ιστότοπό σας ώστε να περιλαμβάνει τις νέες επιλογές παραλαβής και παράδοσης. Και μην ξεχνάτε τη δύναμη του μάρκετινγκ:

Εργαστείτε για τη δημιουργία κάποιων βίντεο του YouTube που σας δείχνουν ότι μαγειρεύετε μερικά από τα πιο δημοφιλή πιάτα σας. Παρουσιάστε την προσωπικότητά σας. Μην ανησυχείτε για τους ανθρώπους που θέλουν να μείνουν σπίτι και να μαγειρέψουν αντί να παραγγέλνουν: Κάποιοι θα το κάνουν, κάποιοι δεν θα το κάνουν. Μερικά υπέροχα βίντεο που μοιράζονται στα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης μπορεί να είναι μόνο που χρειάζεστε για να επιστρέψετε στην επιχείρηση».

«Ναι, όλοι πηγαίνουν εικονικά. Αλλά δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να παρουσιάσουν μια ποιοτική παρουσίαση. Παρόλο που οι εικονικές διασκέψεις είναι πολύ διαφορετικές από τις ζωντανές, υπάρχει ακόμα πολλή δουλειά που πρέπει να γίνει στα παρασκήνια».

«Γνωρίστε την τεχνολογία, τα χαρακτηριστικά και τα εφέ που θα κάνουν την δουλειά σας να ξεχωρίσει και στη συνέχεια κάντε μερικές ενέργειες δωρεάν. Μια τεράστια αγορά ψάχνει ξαφνικά online εκπαίδευση και εκδηλώσεις».

Μπορείτε να μάθετε από την Ελλάδα για τον εικονικό τουρισμό

«Και ας δούμε τον τουρισμό - ο τουριστικός κλάδος είναι σίγουρα ένας από τους πιο έντονα πληγέντες από την πανδημία. Αλλά ίσως μπορείτε να μάθετε από την «Ελλάδα από το σπίτι», μια λαμπρή πρωτοβουλία του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού, σε συνεργασία με την Google, λέει ο Gates.

Αυτός ο ιστότοπος βασίζεται επίσης στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: με τη χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στο διαδίκτυο για τη δημιουργία σχέσης με δυνητικούς πελάτες.

Μέσω βίντεο του YouTube και άλλου περιεχομένου, οι δημιουργοί δίνουν στους θεατές την ευκαιρία να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να βιώσουν όμορφες φυσικές σκηνές, να πάρουν περιηγήσεις ή να επισκεφθούν εστιατόρια, όλα εικονικά, φυσικά», τονίζει ο Bill Gates.

«Το περιεχόμενό σας ενδέχεται να είναι σε θέση να φέρει έσοδα μέσω διαφημίσεων ή πωλήσεων προϊόντων. Και τουλάχιστον, είναι ένας τρόπος να διατηρείτε επαφή με το ακροατήριό σας έως ότου είναι πρόθυμοι (και ικανοί) να ταξιδέψουν ξανά. Ακόμα κι αν η επιχείρησή σας δεν ανήκει σε μία από αυτές τις βιομηχανίες, ελπίζουμε ότι όλα τα προηγούμενα θα προκαλέσουν κάποιες ιδέες. Το κλειδί είναι να ανακατευθύνετε τις προσπάθειές σας και να χρησιμοποιείτε το χρόνο σας με σύνεση. Επειδή πολύ πιθανόν αυτη η νέα πραγματικότητα, να παραμείνει. Και όσο ταχύτερα προσαρμόζετε αυτό το γεγονός, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα της επιχείρησής σας να επιβιώσει και να προοδεύσει».

Tags
Back to top button