Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Αυτός είναι ο λόγος που τα αεροπλάνα συνηθίζουν να πετάνε στα 36.000 πόδια

Σχεδόν όλοι έχουμε ταξιδέψει την σημερινή εποχή με αεροπλάνο, όμως ελάχιστοι είναι αυτοί που γνωρίζουν τον λόγο που πετούν συνήθως στα 36.000 πόδια.

Σύμφωνα με το USA Today, ο λεπτός αέρας σε αυτό το υψόμετρο επιφέρει μικρότερη αντίσταση στην άτρακτο, και έτσι χρειάζεται λιγότερο καύσιμο το αεροσκάφος για να διατηρήσει την ταχύτητά του.

Υπάρχει και ένας δεύτερος λόγος, δε και είναι η... κίνηση εκεί πάνω.

Στα 36.000 πόδια αποφεύγεις τα περισσότερα πουλιά, όπως drones και ελικόπτερα, που πετούν χαμηλότερα. Δρομολόγια που πετούν προς την ίδια κατεύθυνση έχουν τουλάχιστον 1.000 πόδια απόσταση μεταξύ τους, ώστε να αποφεύγονται οι συγκρούσεις.

Ένας τρίτος λόγος είναι ο καιρός. 

Όλα τα μετεωρολογικά φαινόμενα λαμβάνουν χώρα στην τροπόσφαιρα, που είναι κάτω από τη στρατόσφαιρα. Για αυτό και την αποφεύγουν οι εμπορικές πτήσεις και προτιμούν τα κατώτερα τμήματα της στρατόσφαιρας, εκεί όπου όλα είναι ηλιόλουστα, ακόμα και αν από κάτω γίνεται χαμός.

Τέταρτος λόγος είναι οι αναταράξεις, καθώς είναι ασθενέστερες όσο μεγαλώνει το υψόμετρο.

Τέλος, το μεγάλο υψόμετρο προσφέρει στους πιλότους και μια «πολυτέλεια»: Χρόνο. Αν χρειαστεί, για παράδειγμα, αναγκαστική προσγείωση ή επιτόπου επιδιόρθωση κάποιας βλάβης, τα χρονικά περιθώρια είναι πολύ μεγαλύτερα απ' ό,τι αν πετούσε το αεροπλάνο στα 10.000 πόδια.

Tags
Back to top button