Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Αυτος ειναι ο πραγματικός λόγος που μας λένε να κλείνουμε τα κινητά μας στο αεροπλάνο

Όλοι έχουμε ακούσει στο αεροπλάνο ότι πρέπει να κλείσουμε το κινητό μας.

Περισσότερο έχει να κάνει για προληπτικούς λόγους, καθώς ελοχεύει πολύ μικρός κίνδυνος το σήμα από το τηλέφωνο να δημιουργήσει παρεμβολές στην επικοινωνία του πιλότου με τον πύργο ελέγχου.

Μπορεί δηλαδή να χαθεί ο ήχος μεταξύ των δύο για ελάχιστα δευτερόλεπτα ή να ακουστεί κάτι σαν βάζεις ένα κινητό δίπλα από ένα μεγάφωνο.

Οι πιθανότητες να συμβεί κάτι τέτοιο, μέχρι και πριν από μερικά χρόνια, σύμφωνα με το cntravel.com ήταν περίπου 2-3%, όμως πλέον με την εξέλιξη της τεχνολογίας το ποσοστό αυτό έχει μειωθεί ακόμη περισσότερο.

Περισσότερο έχει να κάνει για προληπτικούς λόγους, καθώς ελοχεύει πολύ μικρός κίνδυνος το σήμα από το τηλέφωνο να δημιουργήσει παρεμβολές στην επικοινωνία του πιλότου με τον πύργο ελέγχου.

Μπορεί δηλαδή να χαθεί ο ήχος μεταξύ των δύο για ελάχιστα δευτερόλεπτα ή να ακουστεί κάτι σαν βάζεις ένα κινητό δίπλα από ένα μεγάφωνο.

Tags
Back to top button