Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Αυτή τη συνήθεια θα πληρώσουν... ακριβά οι οδηγοί - «Τσουχτερό» το πρόστιμο

Μία από τις συνήθειες που αποσπά την προσοχή του οδηγού από τον δρόμο είναι η κατανάλωση φαγητού. Αυτό σημαίνει ότι όταν τρώμε ενώ βρισκόμαστε στη θέση του οδηγού, αυξάνονται οι πιθανότητες να προκαλέσουμε κάποιο ατύχημα, γεγονός που ο Κ.Ο.Κ. δεν αγνοεί.

Μπορεί, λοιπόν, να μην ορίζεται ρητά και κατηγορηματικά η απαγόρευση κατανάλωσης φαγητού από τον οδηγό την ώρα που αυτός βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, ωστόσο, περιγράφει σε δύο άρθρα την παράβαση στην οποία θα υποπέσει κάποιος αν επιλέξει να γευματίσει ενώ οδηγεί.

Ταξιτζής παρέσυρε και εγκατέλειψε οδηγό μηχανής στο Μεταξουργείο - «Με έσωσε το κράνος» (βίντεο)

Ειδικότερα, στο άρθρο 13, ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας αναφέρει ότι ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται να έχει πλήρη ελευθερία των κινήσεων του, για να πραγματοποιεί ελεύθερα τους αναγκαίους χειρισμούς, και προβλέπει πρόστιμο 100 ευρώ καθώς και επί τόπου αφαίρεση της άδειας οδήγησης για τριάντα ημέρες σε περίπτωση που κάποια ενέργεια του οδηγού παρεμποδίζει τη σωστή οδήγηση.

Μάλιστα, ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας επανέρχεται στο θέμα στο άρθρο 40 για τα ποδήλατα, μοτοποδήλατα, μοτοσικλέτες, τρίτροχα οχήματα και Ε.Π.Η.Ο. Όπως ορίζεται, οι οδηγοί των προαναφερθέντων οχημάτων, όταν οδηγούν, πρέπει να κρατούν το τιμόνι (εφόσον υπάρχει) και με τα δύο τους χέρια, εκτός αν δίνουν σήμα σύμφωνα με τις διατάξεις του Κώδικα, προβλέποντας χρηματικό πρόστιμο ύψους 80 ευρώ για τους παραβάτες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη σε άλλες χώρες της Ευρώπης η χρήση νέας γενιάς φωτογραφικών ραντάρ δίνει τη δυνατότητα στις τοπικές αρχές να βεβαιώνουν παραβάσεις που σχετίζονται με την απόσπαση της προσοχής και να τιμωρούν τους οδηγούς που είτε κάνουν χρήση κινητού τηλεφώνου είτε καταναλώνουν τρόφιμα παίρνοντας το χέρια τους από το τιμόνι και το βλέμμα τους από τον δρόμο.

Tags
Back to top button