Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Αυτοί είναι οι λόγοι που πέτυχε το twitter σύμφωνα με έρευνα

Σύμφωνα με μια νέα αμερικανική επιστημονική έρευνα τα μηνύματα στο Twitter που αφορούν πολιτικά και κοινωνικά θέματα, είναι πιθανότερο να εξαπλωθούν σαν ιός (να γίνουν δηλαδή viral), όταν η γλώσσα τους προδίδει συναισθηματική φόρτιση και ταυτόχρονα έχει ηθικό περιεχόμενο.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον Ουίλιαμ Μπρέιντι του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), ανέλυσαν περισσότερα από 560.000 μηνύματα (tweets) για διάφορα θέματα, από την οικονομία και την κλιματική αλλαγή έως το γάμο των ατόμων του ίδιου φύλου.

Διαπιστώθηκε ότι μηνύματα που περιέχουν συναισθηματικές και ηθικές λέξεις όπως «απληστία», «φόβος» και «καθήκον», έχουν μεγαλύτερη πιθανότητα να αναπαραχθούν και να διαδοθούν περαιτέρω μέσα στα online δίκτυα που συγκροτούν οι χρήστες με παρεμφερή ιδεολογία.

Εκτιμάται ότι μια «δυνατή» γλώσσα με συναισθηματικό και ηθικό περιεχόμενο αυξάνει την μεταδοτικότητα των «τιτιβισμάτων» (retweet) κατά 20%. Όταν η γλώσσα των μηνυμάτων είναι μόνο ηθική ή μόνο συναισθηματική, η απήχηση ενός μηνύματος δεν είναι το ίδιο μεγάλη.

«Το περιεχόμενο που εξαπλώνεται περισσότερο, είναι αυτό που συνήθως έχει την μεγαλύτερη επίπτωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Συνεπώς οι χρήστες, οι ηγέτες και οι πολιτικές ελίτ μπορούν να πετύχουν αυξημένη επιρροή, αν δώσουν έμφαση στην ηθικότητα και στο συναίσθημα, όταν στέλνουν online μηνύματα», δήλωσε ο Μπρέιντι.

Όμως, πρόσθεσε, «παρόλο που αυτή η γλώσσα μπορεί να βοηθήσει την εξάπλωση του μηνύματος μεταξύ των ομοϊδεατών του αποστολέα, δεν είναι βέβαιο ότι θα έχει την ίδια απήχηση και σε όσους έχουν διαφορετική άποψη για τα πράγματα».

Δεν μπορεί να τα έχει κανείς όλα δικά του...

 

Tags
Back to top button