Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Αυτοί είναι οι κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές με μικτό στόλο

Μια πληθώρα προβλημάτων έχουν δημιουργηθεί στον ναυτιλιακό κλάδο λόγω των δύσκολων συνθηκών της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Βέβαια οι Έλληνες εφοπλιστές έχουν καταφέρει και δημιουργήσει στόλους μικτούς που σημαίνει ότι έχουν στην «φαρέτρα» τους πλοία διαφορετικών τύπων.

Όσοι έχουν μεγαλύτερο πλουραλισμό σε τύπο πλοίων είναι οι κερδισμένοι, ενώ όσοι έχουν μεγαλύτερο ποσοστό σε φορτηγά πλοία και αυτοί είναι κυρίως οι εισηγμένοι, όπως η Αγγελική Φράγκου, ο Γιώργος Οικονόμου, ο Πέτρος Παππάς και ο Πήτερ Γεωργιόπουλος, αντιμετωπίζουν δυσκολίες. Σε καλύτερη θέση είναι και οι πλοιοκτήτες που, είτε έχουν μόνο ιδιωτικές εταιρείες (μη εισηγμένες) ή και ιδιωτικές, αφού έχουν μεγαλύτερη ευελιξία κινήσεων.

Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Marine Information System, η Αγγελική Φράγκου με τη Navios διαθέτει στόλο από 142 πλοία εκ των οποίων 71 φορτηγά, 51 δεξαμενόπλοια, 20 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

O Γιώργος Προκοπίου με τις Dynacom - Dynagas - Sea Traders έχει στόλο συγκεκριμένα ο αριθμός τους φθάνει τα 126 εκ των οποίων 21 είναι υπό ναυπήγηση. Η Dynacom έχει στόλο από 54 δεξαμενόπλοια ενώ έχει άλλα 14 υπό ναυπήγηση. Η «Sea Traders» έχει στόλο με 41 πλοία. Από αυτά 39 είναι φορτηγά και δύο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η Dynagas Ltd διαχειρίζεται 10 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG). Από αυτά, τα έξι πλοία ανήκουν στην εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά, Dynagas LNG Partners. Επιπλέον η Dynagas Ltd έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα για άλλα επτά LNG carriers.

Ο Γιάννης Αγγελικούσης είναι επικεφαλής τριών εταιρειών, Anangel Maritime Services Inc., Maran Tankers Management Inc. και Maran Gas Maritime Inc. και διαχειρίζεται στόλο από 113 πλοία ενώ έχει σε εξέλιξη ένα τεράστιο ναυπηγικό πρόγραμμα που προβλέπει την κατασκευή 21 πλοίων διαφόρων τύπων. Ειδικότερα, η Anangel Maritime Services Inc έχει 51 φορτηγά πλοία, η Maran Tankers Management Inc 39 δεξαμενόπλοια και 11 υπό κατασκευή και η Maran Gas 23 LNG –πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου και άλλα 10 υπό ναυπήγηση με δικαίωμα για άλλα δύο.

Ο Γιώργος Οικονόμου ναι μεν έχει προβλήματα με την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Dryships συνεχίζει όμως να δραστηριοποιείται με την ιδιωτική του-μη εισηγμένη, Cardiff. Έχει συνολικά 108 πλοία εκ των οποίων 56 φορτηγά, 32 δεξαμενόπλοια, πέντε LNG και 14 άλλων τύπων.

Ο Πήτερ Λιβανός με τις Gaslog και Euronav Με τις Gaslog και Euronav διαχειρίζεται στόλο με 91 πλοία εκ των οποίων μόλις πέντε φορτηγά, 19 δεξαμενόπλοια και 51 LΝG.

Ο Όμιλος Βαφειά έχει 86 πλοία εκ των οποίων μόλις 10 φορτηγά, 21 δεξαμενόπλοια και 55 LPG.

Ο Νικόλας Μαρτίνος με τη Thenamaris έχει 71 πλοία εκ των οποίων, 17 φορτηγά, 48 υγρού φορτίου , τρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τρία LNG.

p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px 'Helvetica Neue'; color: #454545}

Ο Όμιλος Τσάκου ελέγχει στόλο από 70 πλοία εκ των οποίων μόλις επτά είναι φορτηγά, 55 μεταφοράς υγρού φορτίου, έξι εμπορευματοκιβωτίων και ένα LNG.

Tags
Back to top button