Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Αυτοί είναι οι 25 νέοι συρμοί του τραμ της Αθήνας (βιντεο-φωτο)

Με 25 σύγχρονους συρμούς εξοπλίζεται το δίκτυο του Τραμ και οι μελλοντικές επεκτάσεις του, όπως αυτή προς τον Πειραιά, που θα είναι έτοιμη αρχές του 2019.

Όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό, Γιάννης Μυλόπουλος, ο σχετικός διαγωνισμός τελεσφόρησε και κατακυρώθηκε στην εταιρεία ΑLSTOM η οποία θα αρχίσει πολύ σύντομα να κατασκευάζει τους συρμούς, που θα μπουν στο δίκτυο σε δύο χρόνια.

Ο διαγωνισμός έγινε από την Αττικό Μετρό και το κόστος του έργου ανέρχεται στα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Η Alstom, πέραν της κατασκευής και προμήθειας των συρμών θα παράσχει τις υπηρεσίες επιτόπιων δοκιμών, εκπαίδευσης και εγγύησης, καθώς και τα ανταλλακτικά τους.

Σύμφωνα με την εταιρεία, τα τραμ με την ονομασία «Citadis X05» προσφέρουν αναβαθμισμένη επιβατική εμπειρία, με γυάλινες επιφάνειες αυξημένες κατά 20%, LED για απαλό, ομοιόμορφο φωτισμό, ευρύχωρες ατομικές θέσεις και πληροφορίες για τις διαδρομές σε μεγάλες οθόνες, μέσω συστήματος τηλεματικής.

Κάθε συρμός τραμ θα αποτελείται από πέντε βαγόνια, θα έχει μήκος 33 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβάτες. Οι διπλές θύρες από κάθε πλευρά βαγονιού και σε όλο το μήκος του οχήματος τραμ θα εξασφαλίζουν βελτιωμένη προσβασιμότητα.

Το «Citadis X05» συγκεντρώνει μια ποικιλία νέων τεχνολογιών, που μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κάθε οχήματος τραμ κατά 25%. Η απλουστευμένη ενσωμάτωση υποσυστημάτων και η ευκολία της συντήρησης μειώνουν το συνολικό κόστος του κύκλου ζωής κάθε οχήματος, που είναι, επιπλέον, ανακυκλώσιμο κατά 97%.

Μέχρι σήμερα, οχήματα τραμ «Citadis X05» έχουν διατεθεί από την Alstom και λειτουργούν στο Σίδνεϊ, το Παρίσι, τη Νίκαια, την Αβινιόν, την Καέν και το Καοσιούνγκ.

Η γραμμή 4 του Μετρό

Όπως είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ο Πρόεδρος της Αττικό Μετρό οι τρεις κοινοπραξίες που έχουν προεπιλεγεί στον διαγωνισμό για την κατασκευή του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του Μετρό θα πρέπει μέχρι τις 10 Δεκεμβρίου να έχουν υποβάλει τις προσφορές τους επί των τευχών δημοπράτησης που τους έχουν αποσταλεί. Πιστεύω ότι μέσα στην Άνοιξη θα έχουμε επιλέξει τον ανάδοχο είπε ο κ. Μυλόπουλος σημειώνοντας ότι πρόκειται για ένα υπερσύγχρονο έργο ύψους 1,5 δισ. ευρώ. 

Tags
Back to top button