Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

«Αυθόρμητα ταξίδια»: Οι νέα τάση που δημιούργησε η πανδημία - Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί

Δεν είναι λίγες οι τουριστικές επιχειρήσεις που πλέον προσφέρουν πιο ευέλικτους όρους κράτησης για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να αισθανθούν πιο άνετα και να μην έχουν το άγχος της ακύρωσης.

Ωστόσο, θα μπορούσε να υπάρχει ακόμα ζήτηση για ταξίδια που πραγματοποιούνται με πολύ μικρή προειδοποίηση και προγραμματισμό, καθώς οι ταξιδιώτες αφήνουν πίσω τους τα lockdown και θέλουν να ταξιδέψουν όσο το δυνατόν συντομότερα.

Ακόμη και πριν την πανδημία, υπήρχαν εταιρείες όπως είναι για παράδειγμα η Black Tomato στο Λονδίνο της Αγγλίας, οι οποίες ειδικεύονταν στην οργάνωση και εκτέλεση αυθόρμητων ταξιδιών, ακόμη και ταξιδιών χωρίς συγκεκριμένο προορισμό.

Είναι εντυπωσιακό το γεγονός ότι, ο ταξιδιώτης ο οποίος δεν είναι σίγουρος πού θέλει να ταξιδέψει, αλλά νιώθει την ανάγκη να δραπετεύσει, μπορεί να το τολμήσει, έχοντας εμπιστοσύνη στους ειδικούς οι οποίοι θα σχεδιάσουν για εκείνον μία εμπνευσμένη, εξατομικευμένη εμπειρία που θα περιλαμβάνει μόνο ευχάριστες εκπλήξεις.

Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί για αυθόρμητα ταξίδια

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία των αιτημάτων για αυθόρμητα ταξίδια, οι πιο δημοφιλείς προορισμοί ανά μήνα για το 2022, είναι μεταξύ άλλων οι εξής:

  • Ιανουάριος: Μαλδίβες, Αργεντινή, Σρι Λάνκα, Κένυα
  • Φεβρουάριος: ΗΠΑ, Ισλανδία, Ινδία, Αίγυπτος και Αργεντινή για δεύτερο μήνα στη σειρά
  • Μάρτιος: Κόστα Ρίκα, Μεξικό, Χιλή, Άγιος Βικέντιος και Γρεναδίνες
  • Απρίλιος: ΗΠΑ, για δεύτερο μήνα στη σειρά, Μαρόκο, Κούβα, Κολομβία, Ιορδανία
  • Μάιος: Πορτογαλία, Τουρκία, Μπουτάν και Μεξικό για δεύτερο μήνα στη σειρά
  • Ιούνιος: Ιταλία, Μποτσουάνα, ΗΠΑ για τρίτο μήνα στη σειρά, Κροατία, Μαδαγασκάρη, Ινδονησία
  • Ιούλιος: Ελλάδα, Ισπανία, Τανζανία, Νορβηγία, Ρουάντα, Καναδάς
  • Αύγουστος: Περού, Ναμίμπια, Κένυα, Εκουαδόρ και Νησιά Γκαλαπάγκος
  • Σεπτέμβριος: Ελλάδα για δεύτερο μήνα μέσα στο έτος, όπως επίσης και Τουρκία, Μαρόκο, Πορτογαλία και Αίγυπτος
  • Οκτώβριος: Ομάν, Μαυρίκιος, Πορτογαλία και Τουρκία για τρίτη φορά μέσα στο έτος, Ισλανδία και Μποτσουάνα
  • Νοέμβριος: Σρι Λάνκα, για δεύτερο μήνα μέσα στο χρόνο, Αντίγκουα, Αργεντινή, Μεξικό και Αίγυπτος ως επαναλαμβανόμενοι προορισμοί
  • Δεκέμβριος: Μαλδίβες, Ταϊλάνδη, Ρουάντα, Ισλανδία, Σρι Λάνκα, Κένυα και Περού, είναι οι προορισμοί για αυθόρμητα ταξίδια που προτιμώνται από τους ταξιδιώτες παγκοσμίως τον μήνα των εορτών.

Η πιο δημοφιλής εμπειρία

Το ενδιαφέρον για προσωποποιημένες εμπειρίες, γίνεται όλο και εντονότερο με την πάροδο του χρόνου. Είτε πρόκειται για οικογένειες, είτε για ζευγάρια ή solo ταξιδιώτες, η δημοφιλέστερη εμπειρία, σύμφωνα με τα αιτήματα των ταξιδιωτών, είναι η εξερεύνηση άγνωστων περιοχών εντός του προορισμού, που δεν αποτελούν κλασική τουριστική ατραξιόν. Για παράδειγμα, οι ταξιδιώτες θέλουν να «χαθούν», οργανωμένα πάντα, μέσα σε μία ζούγκλα, να ανέβουν σε ένα ηφαίστειο ή παγόβουνο, να κολυμπήσουν στην πιο απομακρυσμένη παραλία που προσεγγίζεται μόνο με σκάφος ή να δοκιμάσουν σπάνιες γαστρονομικές δημιουργίες.

Συμπερασματικά, μετά από δύο χρόνια πανδημίας, όπου ο άνθρωπος έπρεπε να δαμάσει τους φόβους για την υγεία του και να αντέξει ακραίους περιορισμούς, η νέα δημοφιλής εμπειρία, είναι η περιήγηση στο συναρπαστικό άγνωστο, πάντα με ασφάλεια και σε συνεργασία με τους ειδικούς.

Tags
Back to top button