Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Αυτές είναι οι δύο νέες γεύσεις της Coca Cola - Γιατί αποφασίστηκε η αλλαγή μετά από 10 χρόνια

Στις 25 Φεβρουαρίου κάνουν πρεμιέρα στα ράφια των σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ δύο νέες γεύσεις της Coca Cola. Η εταιρία δεν είχε κυκλοφορήσει νέες παραλλαγές στο αναψυκτικό της εδώ και μία δεκαετία και τώρα αποφάσισε να το κάνει λανσάροντας τις γεύσεις Orange Vanilla Coke και Orange Vanilla Coke Zero Sugar. Πρόκειται δηλαδή για μια γεύση με πορτοκάλι, η οποία βγαίνει στην κλασική γεύση αλλά και στη μορφή Zero, χωρίς θερμίδες.

Το καλοκαίρι που πέρασε, η Coke Orange No Sugar λανσαρίστηκε στον Καναδά και η Orange Vanilla Coke στην Αυστραλία και η ανταπόκριση των καταναλωτών ήταν πολύ θετική, σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρίας.

 «Αυτό που συνειδητοποιήσαμε όταν εξετάσαμε το χαρτοφυλάκιο των γεύσεων μας, είναι ότι είχαμε ένα ακατέργαστο διαμάντι στα χέρια μας», δήλωσε η Κέιτ Κάρπεντερ, brand manager της Coca-Cola. «Οι αυξημένες πωλήσεις της Cherry Coke και της Vanilla Coke - και οι παραλλαγές τους με μηδενικές θερμίδες - ήταν πολύ δυνατή τα τελευταία χρόνια, με μηδενική υποστήριξη από το μάρκετινγκ» αναφέρει η Κάρπεντερ σύμφωνα με τη Daily Mail.

Ήταν σχετικά παράδοξο να αυξηθούν ξαφνικά οι πωλήσεις αυτών των δύο γεύσεων, καθώς δεν κυκλοφόρησαν πρόσφατα.Η Vanilla Coke κυκλοφόρησε το 2007, ενώ η Cherry Coke διατίθεται στην αγορά από το 1985.«Αυτό μας έδειξε ότι οι καταναλωτές μας θέλουν να έχουν επιλογή. Γνωρίζαμε ότι είχαμε την ευκαιρία να δώσουμε στους καταναλωτές την ποικιλία που θέλουν χωρίς να θυσιάζουν τη γεύση της Coca-Cola που αγαπούν» λέει η Κάρπεντερ.

Τα focus groups της εταιρίας έδειξαν ότι όσοι δοκιμάσουν τη νέα γεύση θα την αγοράσουν επιπλέον - και όχι αντί της κλασικής Coca-Cola ή της Zero.

Πέρυσι, μια άλλη παραλλαγή του αναψυκτικού χωρίς θερμίδες, η Coke Diet, κυκλοφόρησε τέσσερις γεύσεις, όπως το Feisty Cherry και το Twisted Mango. Όμως, η Coca Cola η κλασική και η Zero αντιμετωπίζεται ως διαφορετικό προϊόν από την εταιρία. Επιπλέον οι φρουτώδεις γεύσεις της Diet δεν κυκλοφόρησαν σε όλο τον κόσμο.
 

Tags
Back to top button