Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Αύξηση δρομολογίων από τη Lufthansa από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς

Αύξηση 12% των επιβατών που ταξίδεψαν με τη Lufthansa προς την Ελλάδα, σημειώθηκε το 2017 σε σύγκριση με το 2016, γεγονός που αντανακλά την αυξανόμενη ζήτηση για δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και την τουριστική δυναμική της Ελλάδας, ενώ αντίστοιχη άνοδος προβλέπεται και για το 2018.

Στελέχη της διοίκησης του Ομίλου Lufthansa, κατά τη διάρκεια ενημερωτικής συζήτησης με τους εκπροσώπους του Τύπου στην Αθήνα, όπου παρουσίασαν τις τελευταίες εξελίξεις του Ομίλου τόσο στη διεθνή όσο και στην ελληνική αγορά, επισήμαναν πως στην Ελλάδα πέτυχαν 6% αύξηση στην πληρότητα θέσεων στις πτήσεις της Lufthansa, γεγονός που προκάλεσε ιδιαίτερη ικανοποίηση και απέδειξε ότι «οι στρατηγικές αποφάσεις του Ομίλου είναι προς τη σωστή κατεύθυνση». Για την φετινή καλοκαιρινή περίοδο, μάλιστα, το δίκτυο δρομολογίων του Ομίλου ενισχύθηκε με νέα δρομολόγια από και προς δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς.

Ειδικότερα, όπως ανέφερε ο γενικός διευθυντής Πωλήσεων Ελλάδας και Κύπρου του Ομίλου Lufthansa, Κωνσταντίνος Τζεβελέκος, o Όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα με 5 αεροπορικές εταιρείες (Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines και Eurowings), έχει παρουσία σε 20 ελληνικά αεροδρόμια και προσφέρει έως και 443 απευθείας πτήσεις ανά εβδομάδα προς 17 Ευρωπαϊκούς προορισμούς. Συγκεκριμένα, για το φετινό καλοκαίρι η Lufthansa εγκαινιάζει το νέο δρομολόγιο Σαντορίνη - Φρανκφούρτη, η SWISS εντάσσει στο πρόγραμμά της τη σύνδεση Καλαμάτα - Γενεύη, η Austrian Airlines παρουσιάζει 12 νέα δρομολόγια, ενώ η Brussels Airlines θα συνδέει για πρώτη φορά τις Βρυξέλλες με την Κέρκυρα, τη Ζάκυνθο, τα Χανιά, την Κω, τη Μύκονο, την Καλαμάτα και τη Σαντορίνη. Η Eurowings, η υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους θυγατρική της Lufthansa, θα προσφέρει φέτος το καλοκαίρι 18 νέες συνδέσεις συνδέοντας την Κέρκυρα, το Ηράκλειο, την Κω και τη Ρόδο με αεροδρόμια της Γερμανίας και της Αυστρίας. Η θυγατρική της SWISS, Edelweiss, θα συνδέει φέτος τα Χανιά και τη Σάμο με τη Ζυρίχη.

Ο κ. Τζεβελέκος αναφέρθηκε και στη Business Lounge της Lufthansa στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών, που, όπως είπε, «δεν σταματά να εκπλήσσει τους επισκέπτες διοργανώνοντας τακτικά "Special Moments" με στόχο την προβολή των ελληνικών προϊόντων».

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος Πωλήσεων Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης του Ομίλου Lufthansa, Peter Pullem, παρουσίασε τη στρατηγική του Ομίλου, η οποία στηρίζεται σε τρεις κύριους πυλώνες: Τις Premium Hub Airlines, τις Point-to point Airlines και τις Αεροπορικές Υπηρεσίες.

Αναφέρθηκε στα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου το τέταρτο τρίμηνο 2017, στα οποία έρχεται να προστεθεί το ρεκόρ των 130 εκατομμυρίων επιβατών που μετακινήθηκαν με τον Όμιλο Lufthansa μέσα στο προηγούμενο έτος.

Για το φετινό καλοκαίρι οι αεροπορικές εταιρείες του Ομίλου Lufthansa προσφέρουν στο ταξιδιωτικό κοινό 15.415 πτήσεις την εβδομάδα προς 308 προορισμούς σε 103 χώρες.

«Το 2017 ήταν ένα έτος ορόσημο για τον Όμιλό μας με σημαντικές διακρίσεις. Η Lufthansa έγινε η πρώτη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη που έλαβε την πιστοποίηση πέντε αστέρων από τη βρετανική εταιρεία συμβούλων αεροπορίας Skytrax» τόνισε ο κ. Pullem. Σε ό,τι αφορά τη νέα εταιρική ταυτότητα της Lufthansa, σημείωσε πως είναι πιο σύγχρονη από ποτέ και πως αυτό αντικατοπτρίζεται στην ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και στη νέα εμφάνιση των αεροσκαφών που εναρμονίζεται με τη σύγχρονη αισθητική, ώστε η εικόνα του στόλου να ακολουθεί τη στρατηγική εκσυγχρονισμού του Ομίλου.

Επιπλέον, ο Όμιλος συνεχίζει να επενδύει σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη, ενώ προχωρά τις επενδύσεις προς την κατεύθυνση της εξατομίκευσης και ψηφιοποίησης των υπηρεσιών και προϊόντων του.

Τέλος, σημειώνεται πως οι αεροπορικές εταιρίες του Ομίλου εξυπηρετούν 343 προορισμούς σε 103 χώρες προσφέροντας 15.415 πτήσεις κάθε εβδομάδα. Ο συνολικός στόλος του Ομίλου αποτελείται από 728 αεροσκάφη περίπου (Δεκέμβριος 2017), ενώ οι παραλαβές νέων αεροσκαφών θα συνεχιστούν έως το 2025. 
 

Tags
Back to top button