Η εταιρεία «Αττικής Διαδρομές» ζητά από την κυβέρνηση να δώσει στη δημοσιότητα τα πρακτικά από τις κρίσιμες συνεδριάσεις της 21ης και 23ης Ιανουαρίου στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, συνεδριάσεις στις οποίες συμμετείχε το πρωθυπουργικό επιτελείο με τον Άκη Σκέρτσο και τον Χρήστο Τριαντόπουλο.
Στην ανακοίνωση η εταιρεία αναφέρει ότι «δια των εκπροσώπων της που παρέστησαν στις συντονιστικές συσκέψεις της 21ης και 23ης Ιανουαρίου των αρμόδιων φορέων υπό τον Υπουργό Πολιτικής Προστασίας, όπως αναγράφεται και στα πρακτικά, έθεσε εξαρχής -και στις δυο συνεδριάσεις - ρητώς αιτήματα προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών – βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου όπως είχε αποφασισθεί σε αντίστοιχες συγκυρίες στο παρελθόν».
Μάλιστα, υποστηρίζει ότι επισημάνθηκε με ιδιαίτερη έμφαση πως παρά την ετοιμότητα της εταιρείας με 35 εκχιονιστικά οχήματα σε 70 χιλιόμετρα, «η αυξημένη κυκλοφορία οχημάτων σε συνδυασμό με τα αναμενόμενα ακραία καιρικά φαινόμενα, μπορεί να δημιουργήσει κινδύνους τόσο για την ασφάλεια των οδηγών όσο και για την ομαλή λειτουργία του αυτοκινητόδρομου».
Ο παραχωρησιούχος, υποστηρίζει ακόμα ότι όλοι οι παρόντες λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών καθώς και στην παρουσία της Αστυνομίας στα Κέντρα Διαχείρισης Κυκλοφορίας και στην ενισχυμένη παρουσία Τροχονόμων στις εισόδους και στα διόδια για την επιβολή ή την εφαρμογή των όποιων αναγκαίων κυκλοφοριακών περιορισμών.
Υποστηρίζει ακόμα ότι ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας τοποθετήθηκε σαφώς κατά της προληπτικής απαγόρευσης κυκλοφορίας, λέγοντας ότι πρέπει να διασφαλιστεί η οικονομική – εφοδιαστική αλυσίδα.
Το άκρως σημαντικό είναι ότι σε αυτές τις .
Δυο παρουσίες που εντέχνως αποσιωπήθηκαν προκειμένου να βγουν από το κάδρο των ευθυνών ο πρωθυπουργός και το επιτελείο του. Οπότε θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον με τη δημοσίευση των πρακτικών να διαπιστώσουμε πώς τοποθετήθηκαν οι απεσταλμένοι του Κυριάκου Μητσοτάκη και τι εντολές έδωσαν για το σχέδιο δράσης.
Να σημειωθεί ότι η εταιρεία «καρφώνει» και την Τροχαία Αττικής Οδού, υποστηρίζοντας ότι ενώ είχε τη δικαιοδοσία να διακόψει την κυκλοφορία όταν θα έκρινε ότι η κατάσταση λόγω της χιονόπτωσης γίνεται επικίνδυνη, πήρε την απόφαση για διακοπή στις 2 το μεσημέρι.