Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Αρχή Προστασίας Δεδομένων: «Ικανοποιούνται τα τεχνικά ζητήματα σχετικά με την τηλεκπαίδευση»

Τα τεχνικά ζητήματα και οι επισημάνσεις που είχαν αναφερθεί σε σχέση με την τηλεκπαίδευση έχουν ικανοποιηθεί και ένα τελευταίο τεχνικό ζήτημα βαίνει προς ικανοποίηση, αναφέρει σήμερα η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα σε ανακοίνωση την οποία εξέδωσε.

Στην ανακοίνωση τονίζεται η συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας με την Αρχή μετά την επισήμανση κάποιων τεχνικών κυρίως ζητημάτων σχετικά με τη λειτουργία της τηλεκπαίδευσης και η κατάθεση αναλυτικού υπομνήματος του Υπουργείου με επιπλέον δράσεις και ενέργειες που ανέλαβε.

Η Αρχή καταλήγει ότι «η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι συμβατή με τη βασική αποστολή του Κράτους, όπως αυτή απορρέει από τις διατάξεις του άρθρου 16 του Συντάγματος, αποτελεί δε πρόσφορο μέτρο για τη διατήρηση της σχέσης εκπαιδευτικού-μαθητή εν μέσω υγειονομικής κρίσης.»

Tags
Back to top button