Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Αποκάλυψη που σοκάρει για την πτώση του ελικοπτέρου ΗU-1U: Τι είχε ζητήσει ο πιλότος

Αποκάλυψη που σοκάρει για την πτώση του ελικοπτέρου ΗU-1U στο Σαραντάπορο.

Φως στα αίτια της τραγωδίας με το ελικόπτερο ΗU-1U («Χιούι») ρίχνει η πρώτη κατάθεση της μοναδικής διασωθείσας Βασιλικής Πλεξίδα όπως σας είχαμε αναφέρει και σε άρθρο μας

Την ίδια στιγμή σύμφωνα με πληροφορίες της «δημοκρατίας» ο πιλότος του μοιραίου ελικοπτέρου φέρεται ότι είχε ζητήσει από την 1η Στρατιά άδεια για να πραγματοποιήσει την πτήση στις 10 το πρωί (αντί στις 07:30) λόγω της πρόγνωσης του καιρού – η άδεια όμως αυτή, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, δεν δόθηκε, με τα μοιραία αποτελέσματα.

Οπως αναφέρουν πληροφορίες, που επικαλείται η «Εφημερίδα των Συντακτών», στους αεροπορικούς χάρτες της Πολεμικής Αεροπορίας, όπου σημειώνονται τα ύψη στα οποία με ασφάλεια μπορεί να πετάξει ένα πτητικό μέσο, ορίζονται ως όριο ασφαλείας στη συγκεκριμένη περιοχή τα 7.200 πόδια από την επιφάνεια της θάλασσας.

Με δεδομένο ότι ορισμένες περιοχές του Σαρανταπόρου βρίσκονται σε υψόμετρο 3.500 πόδια και με δεδομένη τη νέφωση, η βάση της οποίας ήταν σε ύψος μόλις 50ο ποδών από το έδαφος, έμπειροι αξιωματικοί της Αεροπορίας ανέφεραν ότι η πτήση ήταν παρακινδυνευμένη και γι’ αυτό θα πρέπει να εκτιμηθεί πρώτα ο βαθμός αναγκαιότητάς της και μετά να διερευνηθεί αν σημειώθηκε κάποιο λάθος από τους χειριστές του ελικοπτέρου, οι οποίοι αναγκάστηκαν να πετούν σε χαμηλό έδαφος.

Tags
Back to top button