Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Οικονομια

Απαλλοτριώσεις στα δημόσια έργα: Μια θλιβερή πραγματικότητα

Η περίπτωση της πρωτοφανούς αποχής των δικηγόρων (μόνο) από τις απαλλοτριώσεις στην Κορίνθου-Πατρών, η οποία τίναξε κατά δύο χρόνια το χρονοδιάγραμμα του έργου, αλλά και η καταβολή 400 εκατ. ευρώ σε απαλλοτριώσεις από την ΕΡΓΟΣΕ, μόνο για το τμήμα του σιδηροδρόμου «Κιάτο-Ροδοδάφνη», είναι μερικές μόνο από τις δεκάδες γκρίζες αποζημιώσεις που χορηγήθηκαν για δημόσια έργα, κοστίζοντας χρυσάφι στο ελληνικό Δημόσιο.

Στην ιστορία θα μείνει επίσης το ποσό που επιδικάστηκε για το φράγμα Πείρου-Παραπείρου στην Πάτρα που σύμφωνα με αρμόδιες πηγές του υπουργείου Υποδομών, αποτιμήθηκε σχεδόν πάνω από το κόστος του έργου αλλά και ανάλογη περίπτωση σιδηροδρομικού έργου, που από μία αρχική εκτίμηση 1,5 εκατ. ευρώ, το ποσό που επιδικάστηκε έφτασε τα 9 εκατ. ευρώ!

Οι ατυχείς περιπτώσεις με τις απαλλοτριώσεις που κουβαλούν διαχρονικά ως βαρίδι οι κυβερνήσεις και που χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, ανακοίνωσε ότι θα στείλει στον Εισαγγελέα, είναι μία εξόχως θλιβερή πραγματικότητα για τα μεγάλα έργα, στα οποία φέρεται να έχουν συμπράξει δικηγόροι αλλά και δικαστές.

Tags
Back to top button