Με τον Βασίλη Σίμτσακ σε ρόλο πρώτου προπονητή ως «υπηρεσιακή» λύση, λόγω της απουσίας του Δημήτρη Πρίφτη κι απόντες τους Σαντ Ρος κι Έβανς, ο Παναθηναϊκός δεν δυσκολεύτηκε να νικήσει το Λαύριο στο κλειστό των Ολυμπιακών Εγκαταστάσεων με 93-69 στον τρίτο προημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας, παίρνοντας το «εισιτήριο» για το Final-4 της 47ης διοργάνωσης που θα διεξαχθεί από 18 έως 20 Φεβρουαρίου 2022, στα «Τρία Αοράκια» του Ηρακλείου.
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε καλά στην επίθεση με 6/6 σουτ στο πρώτο πεντάλεπτο, όμως η άμυνά του είχε «θέματα», καθώς το Λαύριο -στο πρώτο του παιχνίδι χωρίς τον Τάισον Κάρτερ που θα συνεχίσει την καριέρα του στη Ζενίτ- έβρισκε τρόπους για να διατηρείται κοντά στο σκορ. Με τον Νέντοβιτς να αρχίζει να «πυροβολεί» από τα 6.75 μ. και πολύ σταθερό τον Παπαγιάννη, οι «πράσινοι» οικοδόμησαν μία μικρή διαφορά, κλείνοντας την πρώτη περίοδο στο 24-19.
Στη δεύτερη περίοδο οι «πράσινοι» ανέβασαν την πίεση στην άμυνά τους, έκλεψαν πολλές μπάλες και στο 13’ έφτασαν τη διαφορά για πρώτη φορά σε διψήφιο αριθμό (31-21). Οι φιλοξενούμενοι μείωσαν στους 6 με τον Γερομιχαλό στο 15’, όμως ο Νέντοβιτς άρχισε να παίρνει... φωτιά από το τρίποντο (5/7), εκτοξεύοντας τη διαφορά στο 51-34 στο 18’, με το ημίχρονο να κλείνει στο 53-38.
Στην εκκίνηση της τρίτης περιόδου ο Παναθηναϊκός συνέχισε να... ξεμακραίνει, φτάνοντας τη διαφορά στο +20 (63-43), όμως ένα μικρό «ξέσπασμα» του Λαυρίου, με πρωταγωνιστή τον Γουίλιαμς (τρία σερί εύστοχα τρίποντα) έριξαν το ματς στο +10 για τους «πράσινους» (63-53) μέσα σε τρία λεπτά. Το τάιμ-άουτ του Σίμτσακ, συμμάζεψε κάπως τα πράγματα στην άμυνα του Παναθηναϊκού που ξέφυγε ξανά με 15 πόντους (71-56), χάρις την ευστοχία των Κασελάκη, Μποχωρίδη και Παπαπέτρου.
Η τέταρτη περίοδος ήταν καθαρά... διαδικαστικού χαρακτήρα, με τους νεαρούς Μαντζούκα και Αβδάλα να σκοράρουν στην επίθεση κερδίζοντας το χειροκρότημα της «πράσινης» εξέδρας και τη διαφορά να παίρνει την... ανιούσα, μέχρι το τελικό 93-69. Αξίζει να επισημανθεί πως οι δύο ομάδες ολοκλήρωσαν τον αγώνα, έχοντας μόνο Έλληνες παίκτες στη σύνθεσή τους, σε μία μάλλον... σπάνια σκηνή σε αυτό το επίπεδο.
Τα δεκάλεπτα: 24-19, 53-38, 71-56, 93-69