Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ανατροπή – «βόμβα» στο φρικτό τροχαίο με την Porsche – Τι αποκαλύπτει η πραγματογνωμοσύνη – Υπάρχει και δεύτερο βίντεο!

Ένα δεύτερο βίντεο από το σημείο του τραγικού δυστυχήματος στην Εθνικό Οδό Αθηνών – Λαμίας, έρχεται να ρίξει φως σε λεπτομέρειες που μέχρι τώρα παρέμεναν άγνωστες. Σύμφωνα με αξιωματικούς της τροχαίας και της πυροσβεστικής, αλλά και πραγματογνώμονες αιτία της απώλειας στήριξης του αυτοκινήτου φαίνεται πως ήταν το κλατάρισμα του πίσω δεξί ελαστικού, μέρος του οποίου βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από τη σύγκρουση.

Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες για παλιά ελαστικά, ωστόσο με βάση τις έρευνες και τα αποδεικτικά στοιχεία, το επίμαχο λάστιχο ήταν το πιο καινούργιο. Τα τρία ελαστικά κατηγορίας »Mount Only» έχουν ημερομηνία παραγωγής την 48η εβδομάδα του 2006 (4806) και το επίμαχο λάστιχο που κλάταρε είχε την 33η εβδομάδα του 2007 (3307). Σύμφωνα με το Έθνος της Κυριακής, το πόρισμα έχει σχεδόν ολοκληρωθεί από την πλευρά των δύο πραγματογνωμόνων με μερικά σημεία να έχουν απομείνει για να παραδώσουν το έγγραφό τους…

Τα πέλματα των ελαστικών της μοιραίας Porsche εξετάστηκαν και βρέθηκαν σε καλή κατάσταση, με πάχος πάνω από 6 χιλιοστά. Δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης σε βαθμό που να προκύπτει λιώσιμο, ωστόσο είναι βέβαιο πως η μεγάλη ταχύτητα προκάλεσε αυξημένη θερμότητα. Ο εγκέφαλος της Porsche έχει καταστραφεί πλήρως από τη φωτιά, εντούτοις οι πραγματογνώμονες φέρονται να έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο οι εκρήξεις να προκλήθηκαν από τον κινητήρα. Βρέθηκε σε απόσταση 85 μέτρων σε σχετικά άθικτη κατάσταση και χωρίς σημάδια από τη φωτιά.

Το μεγάλο ερώτημα που ίσως να μην απαντηθεί ποτέ, είναι το τι προκάλεσε το κλατάρισμα του πίσω δεξιού λάστιχου που έχασε άμεσα τον αέρα και οδήγησε στην απώλεια στήριξης του οχήματος. Μπορεί να ήταν μια βίδα που προϋπήρχε πριν καν ξεκινήσουν οι δύο νεαροί το ταξίδι τους ή να είχε υποστεί βλάβη το ελαστικό σε ανύποπτο χρόνο και σε συνδυασμό με τη μεγάλη καταπόνηση από τη μεγάλη ταχύτητα και θερμότητα να κλάταρε, με την τραγική συνέχεια που αποτυπώθηκε στο βίντεο ντοκουμέντο της τραγωδίας…

Ήταν μεσημέρι Κυριακής 26 Φεβρουαρίου, όταν η οικογένεια του Υπάτιου Πατμάνογλου και ο Γιώργος Βακάκης με συνοδηγό τον Ανδρέα Γεωργακόπουλο κινούνται με τα αυτοκίνητά τους στην Εθνική Οδό Αθηνών – Λαμίας, στο ρεύμα εξόδου. Στο ύψος της Θήβας, ο Υπάτιος Πατμάνγλου έχει σταματήσει στο πάρκινγκ.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας «Έθνος», την ίδια ώρα στο 75ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού, σημείο γνωστό και ως «ευθεία της Θήβας», ο νεαρός οδηγός κινείται με ταχύτητα που ξεπερνάει τα 260 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με το βίντεο από τις κάμερες ασφαλείας, στις 15:47:31 ο Υπάτιος ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου του και κατευθύνεται προς τα αποχωρητήρια. Εννέα δευτερόλεπτα μετά και συγκεκριμένα στις 15:47:40, ο Υπάτιος έχει μπει στο κτήριο. Μέσα στο αμάξι του, ένα γκρι Χόντα, βρίσκεται η 33χρονη σύζυγος και ο 3 ετών γιος του.

Έξι δευτερόλεπτα μετά, η κάμερα «πιάνει» τη μαύρη Πόρσε να ξεκινάει περιδίνηση κινούμενη εκτός ελέγχου και με τεράστια ταχύτητα, με το ουραίο τμήμα να προσκρούει στο κράσπεδο της εισόδου του πάρκινγκ. Μόλις ένα δευτερόλεπτο αργότερα, στις 15:47:47, τα δύο αμάξια συγκρούονται με τέτοια βιαιότητα που το ρεζερβουάρ του Χόντα εξαϋλώνεται, τα καύσιμα διαχέονται στον αέρα, το μοτέρ εκτινάσσεται σε απόσταση 85 μέτρων και τα δύο οχήματα κόβονται κυριολεκτικά στη μέση. Ο θάνατος και των τεσσάρων ατόμων ήταν ακαριαίος.

Στο οπτικό υλικό από τις κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας, το οποίο είναι σε γνώση του «Έθνους της Κυριακής», έχουν καταγραφεί καρέ καρέ τα δραματικά λεπτά που ακολούθησαν τη σύγκρουση.

Μετά τις εκρήξεις και τη φωτιά που ξέσπασε στο σημείο του δυστυχήματος, εικονίζεται ο Υπάτιος Πατμανόγλου να τρέχει αλλόφρων από τα αποχωρητήρια, ερχόμενος αντιμέτωπος με εικόνες καταστροφής. Εμφανώς αδυνατεί να αντιληφθεί το θέαμα που αντικρίζει, τι συνέβη μέσα στα περίπου 30 δευτερόλεπτα που έχουν μεσολαβήσει. Πηγαίνει πάνω – κάτω, κρατώντας το κεφάλι με τα χέρια του. Κινείται περιμετρικά του κτιρίου, αναζητώντας σημάδια ζωής των αγαπημένων του ανθρώπων.

Σε βοήθεια σπεύδουν τρία άτομα από το εργοστάσιο που βρίσκεται ακριβώς πίσω από το πάρκινγκ. Δύο άντρες και μία γυναίκα τρέχουν με πυροσβεστήρες στα χέρια, προσπαθώντας να σβήσουν όπως όπως το μπροστινό κομμάτι της Πόρσε που έχει σφηνωθεί ανάμεσα σε άδειες μπουκάλες στο οικόπεδο του εργοστασίου.

Οι φλόγες καταλαγιάζουν και ο τραγικός πατέρας και σύζυγος κάνει μία απέλπιδα προσπάθεια να ψάξει στα συντρίμμια για κάποιο σημάδι. Εκείνη τη στιγμή, σημειώνεται μικροέκρηξη, αναγκάζοντας τον Υ. Πατμανόγλου να τρέξει ενστικτωδώς μακριά από το σημείο. Περνούν αρκετά λεπτά ώσπου να σηκώσει το τηλέφωνο και να καλέσει σε βοήθεια, προφανώς ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ.

Στο βίντεο και συγκεκριμένα στις 15:55:39 ένα αυτοκίνητο σταματάει στο αντίθετο ρεύμα. Ο οδηγός του δεν εξέρχεται από το όχημα ούτε φαίνεται να κάνει κάποια κίνηση. Από τις εικόνες που έχουν καταγράψει οι κάμερες, δεν προκύπτει καμία εμπλοκή του στην υπόθεση, εξάλλου θα έπρεπε να διασχίσει την εθνική οδό, πράγμα αδύνατο. Πιθανόν να πρόκειται για τον οδηγό που δημοσίευσε και βίντεο με το σπορ Audi R8, το οποίο τελικά επιβεβαιώθηκε ότι ανήκε στον ποδοσφαιριστή Σίλβα Κλέιτον.

Η κάμερα «πιάνει» το ανθρακί Audi R8 που ανήκει στον Βραζιλιάνο ποδοσφαιριστή να εισέρχεται στο πάρκινγκ στις 15:57:29, σχεδόν δέκα λεπτά μετά τη σύγκρουση. Σταματάει στην αρχή του βοηθητικού χώρου της εθνικής οδού και ο Κλέιτον κατεβαίνει τελικά από το αυτοκίνητό του, αλλά η κάμερα δεν καταγράφει τι κάνει. Ο καπνός είναι πυκνός και «καλύπτει» το σημείο όπου έχει σταματήσει ο ποδοσφαιριστής. Το βίντεο σταματάει στις 15:59:59, δηλαδή στην αλλαγή της ώρας, πριν γίνει 16.00 το απόγευμα. Σύμφωνα με πληροφορίες του «Εθνους», υπάρχει και δεύτερο βίντεο που δείχνει το σημείο της Εθνικής πριν από το πάρκινγκ.

Το δεύτερο βίντεο

Σε αυτό εικονίζεται μία μαύρη Μερσεντές, η οποία φέρεται να κινείται με ταχύτητα περί των 160 χιλιομέτρων. Στις 15:47:44, τρία δευτερόλεπτα πριν από το δυστύχημα, εμφανίζεται η μαύρη Πόρσε.

Τι προκάλεσε το τροχαίο δυστύχημα

Οι πραγματογνώμονες Γρηγόρης Μιχαλόπουλος και Γιώργος Χαρωνίτης εκτιμούν πως αιτία της απώλειας στήριξης της Πόρσε ήταν το «κλατάρισμα» του πίσω δεξιά ελαστικού.

Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες ότι επρόκειτο για παλιά λάστιχα, ωστόσο με βάση τις έρευνες και τα αποδεικτικά στοιχεία, το επίμαχο ελαστικό ήταν το πιο καινούριο.

Τα τρία ελαστικά έχουν ημερομηνία παραγωγής την 48η εβδομάδα του 2006 και το πίσω δεξιά λάστιχα, αυτό δηλαδή που «έσκασε», έχει ως ημερομηνία παραγωγής την 33η εβδομάδα του 2007.

Μέρος του πίσω ελαστικού βρέθηκε σε απόσταση 150 μέτρων από το δυστύχημα.

Επιπλέον σημάδια ολίσθησης υπάρχουν 100 μέτρα πριν από το σημείο σύγκρουσης. Αποκολλήθηκε μεγάλο μέρος του πέλματος, το οποίο είναι ενισχυμένο με χαλύβδινα σύρματα για μεγαλύτερη αντοχή.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Έθνους», ο νεαρός οδηγός φέρεται να πρόλαβε να αντιδράσει όταν αντιλήφθηκε την απώλεια ελέγχου, πατώντας φρένο.

Ωστόσο, οι τετραπίστονες «δαγκάνες» των φρένων, μάγκωσαν τους τροχούς της Πόρσε που κινούνταν με ταχύτητα μεγαλύτερη των 260 χιλιομέτρων, και το όχημα ξεκίνησε να πλαγιολισθαίνει.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, ο χρόνος αντίδρασης του 24χρονου οδηγού υπολογίζεται σε 0.6 – 0,7 κλάσματα του δευτερολέπτου.

Επιπλέον από την εξέταση των πελμάτων των ελαστικών, προέκυψε ότι αυτά είχαν πάχος πάνω από 6 χιλιοστά και δεν παρουσιάζουν σημάδια υπερθέρμανσης.

Δείτε εδώ, η ζάντα γδάρθηκε από την επαφή με την άσφαλτο ενώ το μπροστινό λάστιχο διαλύθηκε κατά την πρόσκρουση με το κράσπεδο

Tags
Back to top button