Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Αλλαγές στο μετρό: Οι τιμές εισιτηρίων θα κυμαίνονται ανάλογα με την απόσταση

Δεν έχει περάσει ένας χρόνος από την εφαρμογή του νέου εισιτηρίου και τις μπάρες στο μετρό, και ήδη το επόμενο σχέδιο αλλαγών είναι σε επεξεργασία: τιμή εισιτηρίου ανάλογα με την απόσταση.

Το ζωνικό σύστημα τιμολόγησης αποτελεί μια καινοτομία στο σύστημα των συγκοινωνιών της Αθήνας και θεωρείται το επόμενο μεγάλο στοίχημα του υπουργείου Υποδομών, όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της «Καθημερινής».

Ωστόσο για να εφαρμοστεί θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί πρώτα όλες οι βελτιώσεις και τροποποιήσεις στο σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.

Η καθιέρωση ζωνικού συστήματος κρίνεται δικαιότερη αν και σε δηλώσεις του ο υπουργός Χρ. Σπίρτζης ανέφερε ότι «κάποιοι θα κερδίσουν και κάποιοι θα χάσουν από αυτό το σύστημα».

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στην παρούσα φάση γίνεται συλλογή και επεξεργασία όλων των στοιχείων που αφορούν το νέο σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Τα δεδομένα αυτά θα αναλυθούν, θα γίνει ενδελεχής καταμέτρηση των επιδόσεων των σταθμών και εκτίμηση των τάσεων μετακίνησης.

Για μια σαφή εικόνα απαιτείται ένα διάστημα τουλάχιστον έξι μηνών και τότε αναμένεται να σχεδιαστεί το νέο ζωνικό σύστημα τιμολόγησης.

Με αυτό ο επιβάτης θα χρεώνεται ανάλογα με τη διαδρομή που θα κάνει. Το σύστημα εξασφαλίζει την αναλογικότητα της τιμολόγησης των μετακινήσεων: όποιος διανύει μεγαλύτερη απόσταση θα πληρώνει περισσότερο και μικρότερα θα είναι τα ποσά για τους επιβάτες πιο μικρών αποστάσεων.

Σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα, το ζωνικό σύστημα θα διαχωρίσει το κέντρο, όπως και τα κοντινά σημεία, από τα πιο μακρινά προάστια. Σήμερα είτε κάποιος διανύει μία απόσταση 25 σταθμών είτε 2 ή 3 σταθμών χρεώνεται ακριβώς το ίδιο. Η αναλογικότητα θα φέρει μειώσεις, αλλά και αυξήσεις στην τιμή μετακίνησης.

Όμως από στελέχη του ΟΑΣΑ εκτιμάται ότι θα οδηγήσει σε περαιτέρω αύξηση των εσόδων του Οργανισμού.

Πληροφορίες αναφέρουν η εφαρμογή θα ξεκινήσει πρώτα από τα μέσα σταθερής τροχιάς, όπου είναι πολύ ευκολότερος ο υπολογισμός της απόστασης.

Tags
Back to top button