Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Αλλαγές στο Facebook! Αυτοί είναι οι νέοι κανόνες εν όψει εκλογών!

Νέες αυστηρές προϋποθέσεις για τις πολιτικές διαφημίσεις καθορίζει το Facebook. Αλλάζει σημαντικά τους όρους χρήσης του, ενόψει των προεδρικών εκλογών του 2020 στις ΗΠΑ.

Μετά το σκάνδαλο της Cambridge Analytica και την αδυναμία του Facebook να αποτρέψει παραπλανητικές διαφημίσεις και fake news το 2016, η εταιρεία σφίγγει τα λουριά, επιδιώκοντας μεγαλύτερη διαφάνεια.

Στο πλαίσιο αυτό, πλέον το Facebook θα υποχρεώνει τους οργανισμούς που θέλουν να διαφημιστούν σε αυτό να αποκαλύπτουν λεπτομέρειες για την ταυτότητά τους πριν ανεβάσουν διαφημίσεις.

Ταυτόχρονα η εταιρεία εισάγει τον όρο «πιστοποιημένος οργανισμός» για τους φορείς που θα θέλουν να διαφημιστούν και θα υποχρεώνει τους φορείς αυτούς να δίνουν στοιχεία επικοινωνίας σύμφωνα με την  Independent.

Σε περίπτωση άρνησης ως τα μέσα Οκτωβρίου, οι οργανισμοί δεν θα μπορούν να ποστάρουν διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram.

Ήδη η εταιρεία υποχρεώνει όσους ανεβάζουν πολιτικές διαφημίσεις στην πλατφόρμα να δηλώνουν ποιος πληρώνει για αυτές, αν και το μέτρο αυτό έχει πολλές τρύπες.

Σημειώνεται ότι η καμπάνια για την επανεκλογή του Τραμπ έχει ήδη ξοδέψει 9,6 εκατομμύρια δολάρια μέσα στο 2019 για διαφημίσεις υπέρ του προέδρου των ΗΠΑ.

Tags
Back to top button