Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΑΒΑΞ: Έτοιμο το 50% της σήραγγας για τον 1 από τους 2 μετροπόντικες της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας

Το 50%, το μισό της διαδρομής του, έχει ήδη διανύσει ο ένας από τους δύο μετροπόντικες που κατασκευάζουν για την κοινοπραξία AVAX GHELLA ALSTOM τη γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας.

Η «Αθηνά», το υπερσύγχρονο TBM που ξεκίνησε από την Κατεχάκη και έχει ως αποστολή να κατασκευάσει σήραγγα 5 χιλιομέτρων μέχρι τον Ευαγγελισμό, «έπιασε» το ορόσημο των 2,5 χιλιομέτρων, διανύοντας, δηλαδή, το 50% της διαδρομής του.

Κοσμοσυρροή στο μετρό Θεσσαλονίκης: Πάνω από 1 εκατ. επιβάτες στον πρώτο μήνα λειτουργίας του

Ειδικότερα, έχει ήδη περάσει κάτω από τον σταθμό «Γουδή», έχει αφήσει πίσω του και τον σταθμό «Ζωγράφου» και σε λίγες ημέρες θα φτάσει στον τρίτο κατά σειρά σταθμό, που είναι ο σταθμός «Ιλίσια».

Με εξίσου γοργούς ρυθμούς συνεχίζει την κατασκευή της σήραγγας και ο δεύτερος μετροπόντικας της ΑΒΑΞ, η «Νίκη», που το καλοκαίρι ξεκίνησε από το Άλσος Βεΐκου και ακολουθώντας αντίθετη πορεία ήδη έχει κατασκευάσει σήραγγα 750 μέτρων, περνώντας κάτω από τον σταθμό «Άλσος Βεΐκου» και με κατεύθυνση τον δεύτερο κατά σειρά σταθμό, που είναι ο σταθμός «Γαλάτσι».

«Η κατασκευαστική πρόοδος επιβεβαιώνει τις μεγάλες δυνατότητες του Ομίλου σε απαιτητικά έργα, καθώς εντός του 2026 η σήραγγα της γραμμής 4 του μετρό της Αθήνας, μήκους 12,5 χλμ, θα είναι πραγματικότητα», επισημαίνουν στελέχη του Ομίλου.

Tags
Back to top button