Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
X-Files

24 logos με κρυμμένα μηνύματα (φωτο)

Η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά.

Όλοι έχουμε δει μπροστά μας αυτά τα logos. Οι περισσότεροι από εμάς όμως δεν έχουμε προσέξει τις μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες που κρύβουν. Ορίστε 24 λογότυπα με κρυμμένα μηνύματα που πιθανότατα δεν έχεις προσέξει.

Ίσως έχεις ακούσει πως η κορυφή του βουνού στο συγκεκριμένο λογότυπο ονομάζεται Matterhorn και μαρτυρά την ελβετική κληρονομιά της σοκολάτας. Το μυστικό όμως βρίσκεται στην αρκούδα του λογοτύπου, την οποία μπορεί να συναντήσει κανείς στη Βέρνη που είναι και το σπίτι της Toblerone.

Πολλοί πιστεύουν ότι το λογότυπο της εταιρείας με έδρα τη Νότια Κορέα συμβολίζει το πρώτο γράμμα του brand. Στην πραγματικότητα συμβολίζει δύο ανθρώπους (τον πελάτη και έναν εκπρόσωπο της εταιρείας) να δίνουν τα χέρια.

Baskin Robbins

Έχει 31 γεύσεις παγωτού εξ ου και το 31 στο σήμα της. Τι εννοείς δεν το βλέπεις;

Coca Cola

Το είχες φανταστεί ποτέ πως το Ο στην λέξη Cola είναι η σημαία της Δανίας; Έγινε κατά λάθος, αλλά μιας και η Δανία έχει ονoμάστει η πιο χαρούμενη χώρα στον κόσμο, το logo παρέμεινε.

Ναι ok είναι ένα παγόνι, αλλά γιατί τόσα πολλά χρώματα; Το NBC ανήκε στις αρχές του 1950 στην RCΑ, μια εταιρία που κατασκεύαζε έγχρωμες τηλεοράσεις. Τα χρώματα στην ουρά του παγονιού υπάρχουν ώστε να πείσουν τον τηλεθεατή να ξεφύγει από το ασπρόμαυρο.

Τα άσπρα μέρη αντιπροσωπεύουν έναν έλικα, ενώ τα γαλάζια τον ουρανό. Η ίδρυση της BMW το 1616, έχει ρίζες στην αεροπορία και ποιος καλύτερος τρόπος για να τιμήσει την ιστορία της;

Ένα πανέξυπνο λογότυπο καθώς όχι μόνο το βέλος αναπαριστά ένα χαρούμενο ανθρωπάκι, αλλά ξεκινά από το A και τελειώνει στο Ζ, δείχνοντας πως η εταιρεία καλύπτει κάθε ανάγκη.

To κόκκινο και λευκό χρώμα στο φόντο, έχει διπλή σημασία. Πρώτων είναι τα χρώματα της Ιαπωνικής σημαίας και ο σχεδιαστής ήθελε να υπάρχει κάπως το στοιχείο της χώρας στο σχεδιασμό και δεύτερον με την χρήση του katakana (ένα είδος Ιαπωνικής γραφής), να βάλει ξεκάθαρα τη σφραγίδα της χώρας στο λογότυπο.

Εκτός από χαμογελαστό πρόσωπο, μοιάζει και με μια μικρή παραλλαγή του Pac Man. Για δες το λίγο καλύτερα.

Κοίταξε λίγο πιο προσεκτικά το λογότυπο. Είδες ότι τα 2 πρώτα γράμματά του αντιπροσωπεύουν ένα αναλογικό σύμβολο και τα 2 τελευταία ένα ψηφιακό  (συγκεκριμένα τους αριθμούς 0 και 1);

Nα κι ένα λογότυπο με μεγάλη ιστορία. Συνδυάζει τα 3 φύλλα του οικοσήμου της φατρίας Tosa με τα 3 διαμάντια του οικοσήμου της οικογένειας Iwasaki. Τα 3 διαμάντια αντιπροσωπεύουν την αξιοπιστία, την ακεραιότητα και την επιτυχία, ενώ η λέξη Mitsubishi, χρησιμοποιείται για να περιγράψει ένα ρομβοειδές σχήμα ή ένα διαμάντι στην Ιαπωνία.

Κάποια στιγμή το 60, η εταιρία θέλησε να αλλάξει το σήμα της αλλά ο σύμβουλος σχεδιασμού και ψυχολόγος Louis Cheskin, τους απέτρεψε λέγοντας πως το σήμα αυτό θυμίζει ένα ωραίο και θρεπτικό στήθος. Πώς τους έπεισε, αδυνατούμε να καταλάβουμε.

To λογότυπο της Pepsi άλλαξε το 2008  και στοίχισε στην εταιρία 1 εκατομμύριο. Σύμφωνα με έγγραφο που διέρρευσε από τη δημιουργό εταιρία Arnell Associates, το λογότυπο αυτό αντλεί έμπνευση από το Feng shui, την αναγέννηση, τη γη, τη θεωρία της σχετικότητας και το σύμπαν. Μόνο αυτά ρε παιδιά;

Ουσιαστικά το σήμα συμβολίζει 3 καρδιές. Την καρδιά του πελάτη, την καρδιά του προϊόντος και την καρδιά της τεχνολογικής προόδου.

Ζωολογικός κήπος του Bronx

Aν δεις προσεκτικά ανάμεσα στα πόδια των ζώων είναι σχεδιασμένοι οι ουρανοξύστες της νέας Υόρκης.

Αν το σήμα της Adidas σου θυμίζει βουνό, τότε μπράβο σου, αυτό ήθελε και η εταιρία. Το 1967 οι ρίγες δε σήμαιναν τίποτα, όμως αργότερα, στη δεκαετία του 90, οι ρίγες έγιναν κάθετες  για να θυμίζουν βουνό και τα εμπόδια που πρέπει να ξεπερνάει ο άνθρωπος.

Παρατήρησες ποτέ ότι τα 4 πρώτα γράμματα είναι βαμμένα με τα βασικά χρώματα και μετά παρεμβάλλεται ένα «δευτερεύον χρώμα»; Αυτό έγινε για να αποδείξει η εταιρία πως είναι επαναστάτρια και παιχνιδιάρα.

Στα Γαλλικά σημαίνει σταυροδρόμι εξού και τα βελάκια.

Aν κοιτάξεις με προσοχή θα δεις ανάμεσα στο E και το Χ το βελάκι, που συμβολίζει την ακρίβεια και την ταχύτητα με την οποία γίνονται οι παραδόσεις.

Roxy / Quicksilver

H Roxy εiναι στην πραγματικότητα το brand της Quicksilver με γυναικεία ρούχα. Εξού και στο λογότυπο βλέπουμε 2 σήματα της Quicksilver να σχηματίζουν μια καρδιά, που είναι το λόγοτυπο της Roxy.

Formula 1

Ανάμεσα στο μαύρο F και το κόκκινο σχηματίζεται το 1.

O ιδρυτής τους Dave Thomas έδωσε στο εστιατόριο το όνομα της κόρης του. Αν κοιτάξεις προσεκτικά στο λαιμό του κοριτσιού θα δεις ότι γράφει την λέξη Mom, σημάδι πως τα φαγητά και η λογική του εστιατορίου είναι «σπιτικά».

Ίσως δεν το είχες σκεφτεί ποτέ, όμως το P στο συγκεκριμένο λογότυπο μοιάζει με πινέζα. Ο δημιουργός του Michael Deal, δήλωσε πως αρχικά δεν ήθελε καν να σκέφτεται την ιδέα της ύπαρξης πινέζας στο λογότυπο αλλά το P ταίριαξε τελικά απόλυτα.

Είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες με τρόφιμα, ποτά, καθαριστικά και προϊόντα προσωπικής φροντίδας. Αυτό λοιπόν έπρεπε να αντανακλάται και στο λογότυπό της. Μια προσεκτική ματιά αρκεί για να δεις μέλισσες, πουλιά καρδούλες, φοίνικες κι ένα σωρό άλλα μέσα στο λογότυπο.

Tags
Back to top button